Sveiki. Toyota Prius 2010m., Stipriau nuspaudus akseleratorių, labai užkyla apsukos ir lėtai bėgėjasi. Kame problema? Gal kas susidūrėt? Dėžės defektas ar kas? Tarsi "vestų" sankaba.
Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 04, 2016, 18:24:14 PM
Sveiki. Toyota Prius 2010m., Stipriau nuspaudus akseleratorių, labai užkyla apsukos ir lėtai bėgėjasi. Kame problema? Gal kas susidūrėt? Dėžės defektas ar kas? Tarsi "vestų" sankaba.
Jei nesenai persėdai iš auto su mechanine dėže, tai normalu, priusas sukurtas ne spaust tapkę kaip su BMW, o lėtai įsibėgėt - ekonomija :-)
Esu turėjęs ir su automatine, bet jaučiu, kad kažkas ne taip. Su Power režimu, net aplenkti normaliai neina.
Dezes defektas. Gan retas Prius gedimas,pasitaiko masinoms kuriu rida 400K+
Pas mane 270 tūkst. rida. Kaip suprantu sankabos diskas kaip ir kitose auto.
Koks sankabos diskas automatinej dezej? :goodboy:
Sankabos nėra? Abejoju.
Prie Prius reikia priprasti ir perprasti, tada ir vaziuoja normaliai :goodboy:
Apie deze cia skaityk:
http://www.insidecarelectronics.com/ustroystvo-i-shema-raboti-korobki-peredach-i-dvigateley-toyota-prius-toyota-prius-video/ (http://www.insidecarelectronics.com/ustroystvo-i-shema-raboti-korobki-peredach-i-dvigateley-toyota-prius-toyota-prius-video/)
o jei is tikro yra problemu su deze, tada spidometra pakoreguok iki tikru 470 000 ir viskas atsistos i savo vietas )
Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 04, 2016, 20:16:30 PM
Sankabos nėra? Abejoju.
[/quot
Pusė metų važinėju, gal dar reikia laiko priprasti. Ačiū. ;)
Citata iš: Venza Įrašytas Liepa 04, 2016, 20:06:24 PM
Koks sankabos diskas automatinej dezej? :goodboy:
Sankabos diskas yra tik jo nieks neismina.siaip pora lexuxu buvo su tokia beda teko keist sankabos diska ta.bet ten motorai galingesni tai prasukdavo ja.nemanau kad priusas galetu sankaba prasuk bent dar to nebuvo nebent tikrai 500000 beges
Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 04, 2016, 22:43:12 PM
Pusė metų važinėju, gal dar reikia laiko priprasti. Ačiū. ;)
Priusa ne is Svedijos parvaryta pirkai?Ir kodel su tokia didele rida pirkai?
Atrodo skandinaviškas buvo. Sakau ridą tokią, kokią rodo odometras. Ar čia tikra rida nežinau.
Jeigu atrastum buvusi automobilio valstybini numeri,kolegos pasakytu tikra rida to automobilio ;) .Gal ir kebulo numerio uztenka?O siaip geriausia surask pas ka galima butu pavaziuot su tokiu pat Prius ir suprasi ar viskas pas tave gerai.Jeigu busi Panevezyje,galesiu duot pavaziuot.
Sunku surasti kitą Prius su kuriuo galėčiau pavažiuoti ir palyginti, bet jei važiuosiu pro Panevėžį, tuomet būtinai parašysiu į PM ir susitarsim. Ačiū. ;)
Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 04, 2016, 18:24:14 PM
Sveiki. Toyota Prius 2010m., Stipriau nuspaudus akseleratorių, labai užkyla apsukos ir lėtai bėgėjasi. Kame problema? Gal kas susidūrėt? Dėžės defektas ar kas? Tarsi "vestų" sankaba.
O kaip tuo metu atrodo baterijos įkrovimo lygis? Jei energijos joje nėra tai bėgėjimasis vien benzino varikliu gali būti kiek pasunkėjęs. Trečias priusas benzinu važiuodamas turi 73kW prie 5200RPM pagal wikipedia, o kartu pridėjus ir elektros pagalba gaunama 100kW. Skirtumas tikrai nemažas.
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Citata iš: Henris Įrašytas Liepa 05, 2016, 15:46:47 PM
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Linka gi numete netgi anam puslapi pasiziurek nepatingiek.sankaba ta reikalinga kad sujungt variatoriu ir varikli.jinai nera isminama ir kartais taip jau buna jok pareina
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.
Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 07, 2016, 09:28:29 AM
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.
Kiek stipriai? Jei nori pagalbos,pafilmuok ir imesk, nes kitaip gaunsi burimas is kavos tirsciu...
Manai gali pareiti tas diskas, abejoju! Jei pareitu, visai nevaziuotu, o jei buksuotu, tai visi turbut zino koks kvapas buna kada sankaba buksuoja :D
Jei "Žydrūnass" neturi pazystamu su tokiu Prius, palyginimui, manau paprasciausia taksista pasigauti ir duos uz 5 eur pora km pravaziuoti )) o taksioru su priusais tikrai pakanka
Citata iš: Sonixas Įrašytas Liepa 05, 2016, 17:02:24 PM
Linka gi numete netgi anam puslapi pasiziurek nepatingiek.sankaba ta reikalinga kad sujungt variatoriu ir varikli.jinai nera isminama ir kartais taip jau buna jok pareina
Sveikas , siūlau pasikeisti tepalus dėžėje. Aš pasikeičiau ir po 3 dienų eksploatacijos pradėjo akivaizdžiai geriau važiuoti mašiną.
Tepalas pilasi specialus 3.8 ltr
Citata iš: Žydrūnass Įrašytas Liepa 07, 2016, 09:28:29 AM
Su Power režimu važiuoja geriau, bet taip pat apsukos užkyla stipriai.
Muziką pasigarsink, cvt greičių dėžės taip jau veikia, kad jei spaudi tai apsukos kylą nevaikiškai :) paspausk iki dugno išvis galvosi, kad tuoj variklis pro kapota išlys :)
Is kaledu senelio roles neina iseiti ))) vis pasakos :-]
Citata iš: Danilla Įrašytas Gruodis 28, 2016, 02:23:53 AM
Sveikas , siūlau pasikeisti tepalus dėžėje. Aš pasikeičiau ir po 3 dienų eksploatacijos pradėjo akivaizdžiai geriau važiuoti mašiną.
Tepalas pilasi specialus 3.8 ltr
Citata iš: BTomas Įrašytas Gruodis 30, 2016, 15:27:51 PM
Is kaledu senelio roles neina iseiti ))) vis pasakos :-]
Aš irgi pasikeičiau, tai mažiau "tamposi" kai persijungia režimai ir tyliau dirba. Daugiau jokio skirtumo.
Citata iš: Henris Įrašytas Liepa 05, 2016, 15:46:47 PM
Taigi Prius stovi eCVT (variatorius) kokios dar sankabos. Siaip mindogasm protinga mintis, gal problema su Hybrid sistema. Priusam tokiu metu ir su tokia rida gali buti kelta celiu baterijoje nueje, bet turetu mest kokias klaidas elektrine dalis. Pas mane irgi Hybridas pravaziaves tik 14k km tai ant ECO taip begejimasis vangus ir variatorius taip dirba apsukos sukilti gali iki POWER ribos galo, tik paskui greitis pasiveja.
Dėl keleta celių nuėję.... celių problema labai ryškiai pasireiškia, to manau nesumaišysi ir požymis ne toks kaip kolega galvojate ;-). O su blogomis celėmis mano bendradarbiui buvo taip, Hibridinio akumuliatoriaus įkrovimo lygis rodo pilnai įkrauta, o tik pradėjus važiuoti net ir smarkiai "nestartuojant" rodo jau "tuščia" tada įsijungia variklis bet jis padriba labai trumpai tipo bateriją užkrauna per kelias sekundes ji vėl pilna.... bendradarbis sakė, kad kai jau visai blogai celių problema labai ryški sustojus prie šviesoforo: variklis tai įsijungia tai išsijungia, esmė tame, kad celė (-s) kuri (-os) prarado talpą labai greitai "įsikrauna" ir išsikrauna, to pasekoje variklis taip ir makaluojasi.... išsiardė bateriją ir su multimetru surado "kaltininkę" ;-).
Citata iš: JuliusM Įrašytas Balandis 17, 2017, 18:49:05 PM
Dėl keleta celių nuėję.... celių problema labai ryškiai pasireiškia, to manau nesumaišysi ir požymis ne toks kaip kolega galvojate ;-). O su blogomis celėmis mano bendradarbiui buvo taip, Hibridinio akumuliatoriaus įkrovimo lygis rodo pilnai įkrauta, o tik pradėjus važiuoti net ir smarkiai "nestartuojant" rodo jau "tuščia" tada įsijungia variklis bet jis padriba labai trumpai tipo bateriją užkrauna per kelias sekundes ji vėl pilna.... bendradarbis sakė, kad kai jau visai blogai celių problema labai ryški sustojus prie šviesoforo: variklis tai įsijungia tai išsijungia, esmė tame, kad celė (-s) kuri (-os) prarado talpą labai greitai "įsikrauna" ir išsikrauna, to pasekoje variklis taip ir makaluojasi.... išsiardė bateriją ir su multimetru surado "kaltininkę" ;-).
Galimą buvo ir per kompą baterijų voltus ir varžą buvo pažiūrėti, nereikia ir ardyti, labai aiškiai matosi pvz viena, dvi celės voltažas skyriasi nuo kitų 1-2voltais, tos ir būna kaltininkės, varža jų irgi kitokia, nepamenu kiek. Taip va kelis lexusus aikštelėse "išbrokavome", o ridos tipo 150-180k km ribose :)