D4D engine preheater. Kaip veikia?

Pradėjo drwtsn, Spalis 20, 2009, 12:29:08 PM

« ankstesnis - sekantis »

drwtsn

#45
Na kągi, po kurio laiko vėl sugryžtu prie savo temos ir su geromis žiniomis. Vis dėlto, tenka pripažinti, kad šitas pašildymas tikrai veikia, tačiau niekas nekaltas kad pats žioplas būdamas nemokėjau tinkamai juo naudotis. Taigi, visa paslaptis yra ta, jog užkūrus auto, įjungiame šitą paslaptingą mygtuką, tada įjungiame kondicionierių ir nustatome temperatūrą ant maksimalios padėties. Šilimas prasideda po poros minučių, o pradėjus važiuoti ir pakilus apsukoms efektas didėja. Be viso to ne tik salonas greičiau sušyla, bet ir variklis.

p.s. čia variantas, kai pašildymui naudojamos išmetamosios dujos ir atvirkštinis kondicionavimas.

Memelis

Pas savo D - CAT tai dar finta atradau. Ispaudus mygtuka, lempute uzsidega ir pradeda silti tik tada, kai dirba ventiliatorius. Viena diena manau beda, sugedo... Ventiliatorius stovejo ant auto ir nepute. Vos tik pasukau kad pradetu pust, lempute uzsidege. Uzsukus - uzgesta. Tad pasirodo, kad jis veikia tik tada, kai yra ijungtas ventiliatorius. Pas D4D veikia visada.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

ketvirtasis

Citatadrwtsn parašė:
užkūrus auto, įjungiame šitą paslaptingą mygtuką, tada įjungiame kondicionierių ir nustatome temperatūrą ant maksimalios padėties[/b]. Šilimas prasideda po poros minučių, o pradėjus važiuoti ir pakilus apsukoms efektas didėja. Be viso to ne tik salonas greičiau sušyla, bet ir variklis.
p.s. čia variantas, kai pašildymui naudojamos išmetamosios dujos ir atvirkštinis kondicionavimas.
Bandžiau ir nepaspaudus (tos knopkės) tas pats vyksta, mašina šyla, kad greičiau tai vyktų net nepastebėjau.

bosis

#48
Nusipirkau lietuvišką avensio eksploatavimo vadovą. Apie tą "knopkę" parašyta:

http://www.ipix.lt/images/45778145.jpg
ir
http://www.ipix.lt/images/59386955.jpg
facelift ;)

NNZ

Citatabosis parašė:
Nusipirkau lietuvišką avensio eksploatavimo vadovą. Apie tą "knopkę" parašyta:

http://www.ipix.lt/images/45778145.jpg
ir
http://www.ipix.lt/images/59386955.jpg

čia rašo apie webasto, o ne apie tą kur veikia nuo išmetamųjų dujų. Nes yra 2 knopkės, kartais ir abi gali būt.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

bosis

CitataNNZ parašė:
čia rašo apie webasto, o ne apie tą kur veikia nuo išmetamųjų dujų. Nes yra 2 knopkės, kartais ir abi gali būt.

Aprašyme neradau nei kitokios "knopkės", nei kažko veikiančio nuo išmetamųjų dujų. Įtariu, kad II-ieji avensiai su tokiais daikčiukais nebuvo gaminami. :)
facelift ;)

NNZ

nu bosis, ten kitam puslapį turėtų būt tas kitas aprašymas, bent prancūsiškam ir rusiškam manualuose 2003-2005 metų jie abu yra.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

bosis

CitataNNZ parašė:
nu bosis, ten kitam puslapį turėtų būt tas kitas aprašymas, bent prancūsiškam ir rusiškam manualuose 2003-2005 metų jie abu yra.

2006 metų tikrai nėra, nei lietuviškam, nei latviškam (buvo prie auto).
facelift ;)

ketvirtasis

Draugelis turi T22 Avensį (dyzeliukas), atgabentas iš vokiečių. Pas jį yra būtent ši sistema (preaheater), nori perdaryti į autonominę. Tai prašo pagalbos, teks suvartoti kokio gėralo ir perjungti vieną vienintelį valdymo bei maitinimo laidžiukus.

wikcia

kai zinai tai nesunku padaryti. o investiciju ar reikalauja tas perdarymas. pas mane heateris veikia tik prie uzvesto variklio:)

ketvirtasis

#55
Citatawikcia parašė:
kai zinai tai nesunku padaryti. o investiciju ar reikalauja tas perdarymas. pas mane heateris veikia tik prie uzvesto variklio:)
Vienas laidas (4mm storio) nuo akumo + vienas valdymo laidas (0,75mm) nuo knopkės. Tam kad įjungti ir išjungti, galima bandyti per tą pačią knopkę. Paskum atsiras noras taimerio poto ir distancinio užsimanysi.

http://www.rmsconsult.co.uk/berlingo/files/webasto/Workshop%20manual.pdf

22 puslapis
laidas No.:30 "rt" per saugiklį F1 (4mm) - pastovus maitinimas
laidas "rt" per saugiklį F2 - "SW" (0,75mm) - valdymas nuo taimerio (į jį padavus +12), pasileidžia įrenginys.
Aš manau kad užtektų 1 laido  (4mm) atvesti pastovų maitinimą. O su tą paslaptingaja knopke valdyti. Klausimas: koks pas ką stovi įrenginys? Nes jų yra begalė.

wikcia

to ketvirtasis
aisku geras dalykas,bet kol kas neturiu tam laiko, bei tos ziemos nera tokios stiprios pas mus:) gal kada prie gero noro pabandysiu:)

D4D

Sveiki,
As maniau kad sis daikciukas pas mane neveikia D4D avensis 05'.
Bet kai pasalo -10/15, tai uzvedus varikli, po 5 min jau pucia silta vejeli, nors temperaturos rodykle kaip ir nepakyla.Tai va, manau kad be jo, automobiliui, kuris laikomas lauke prie -10/15 salcio ir dar dyzeliui megautis siltu puciamu oru po 5  min butu turbut nelabai imanoma.
Anksciau esu bandes kazkaip prie 0 +5 , tai nepajauciau skirtumo, matyt ir del to kad neturejau kantrybes palaukt 5 min :D
Tik vat idomu ar ji galima naudot vaziuojant.

Edvatronas

Aisq galima, o issijungia kiek pamenu pats kai antifrizo temp pasiekia 40 laipsniu (berods).

ketvirtasis

Radau fainą puslapiuką, kaip žmogelis dėjosi webastą į Toyotą Cariną
Su išsamiu aprašymu [ru] bei  foto. Man patiko, tai gal ir jum patiks.

http://kavr.ru/car/081109/