Servisai: rekomendacijos ir skundai

Pradėjo wisper, Sausis 09, 2009, 12:21:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

slashas

#105
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 28, 2017, 07:09:12 AM
Manau ir pats įtari, kad T ;)
Dar priduriant apie T tai ryšių su klientais  vadovė ponia Violeta Radzevičienė išpeikė mane telefonu kaip aš čia drįstų pretenzijas kelti, nes matote aš klaidingai suprantu žodį "recall", tai nebūtinai dalies keitimas, Aga kai tai yra keleivio oro pagalvės defektas, pasakiau jei ne duok dieve įvykis ir bus nukentėje, dėl pagalvės nesuveikimo aš jai priminsiu teisme kas yra žodis recall ir kokią atsakomybę neša oficialus atstovas :) tai greitai toną pakeitė... kažkokia komunistinių laikų veikėja užsilikusį ten, įtariu kokio T vadovybės žmona :)

O čia T supykdęs laiškas, tekstas neredeguotas:
Labas rytas Violeta,
Noriu pranešti, kad man iki šiol niekas nepaskambino, dėl apsilankymo jūsų servise.
Bet čia turbūt suprantama, nes ši apžiūra jums neduoda finansinės naudos, bet man kaip potencialiai naujo automobilio ar jūsų paslaugų pirkėjui tai nesuteikia pasitikėjimo įmone ir nuvilia.

Teks matyt pas mototoja kreiptis, ten du mėnesius netrunka priėmimas. Tad galite šį apsilankymą pas jūs anuliuoti.

Toyota klubo bendruomenė mane perspėjo, dėl jūsų įmonės paslaugų neatitikimo realybės, teko pačiam nemaloniai įsitikinti šiuo atveju. Atgalinis ryšis jums.

Gerų jums švenčių ir tikiuosi pasitemsite iki tikro oficialaus Toyota serviso atstovo vardo kitais metais :)

O čia laiškas iš ponios po mūsų "produktyvaus" pokalbio telefonu:

Labas rytas, Martynai,


dėkojame Jums už laišką ir komentarus.

Informuojame, kad tų trijų akcijų įgyvendinimas nėra terminuotas ir apgailestaujame dėl Jūsų nusivylimo Toyota akcijų įgyvendinimo tempu. Tai susiję su reikalingų dalių pristatymo terminais. Visas tris Jūsų automobiliui taikomas akcijas galėtume atlikti vieno Jūsų apsilankymo Toyota servise metu, bet, pavyzdžiui, Jūsų automobilio keleivio oro pagalvių akcijai atlikti reikalingas dalis galime gauti po maždaug penkių mėnesių.

Todėl neatšaukiame savo pažado ir patvirtiname, kad šias akcijas turi teisę atlikti visi Toyota įgalioti servisai.

Tikimės malonaus bendradarbiavimo ateityje.


Pagarbiai
Violeta Jadzevičienė
Ryšių su klientais vadovė

Bemsas

As nemanau, kad jie nemokamai keicia pagalves. TMC apmoka juk uz darba.

slashas

#107
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 28, 2017, 11:25:28 AM
As nemanau, kad jie nemokamai keicia pagalves. TMC apmoka juk uz darba.
Moka, bet įtariu mažiau nei už tą patį laiką nuo "paprastų" klientų. Anyway esmė čia yra komunikacijos kokybė ir požiūris į klientą, kažkaip atšoko noras pas juos lankytis po tokio "aršaus" skambučio :) ir tuo labiau iš ryšių su klientais vadovės, tiesiog elementarių žinių trūkumas kaip bendrauti su klientu ir padaryti jį "happy", nors ir dalys po metų atvažiuos :)

P.S. Penki mėnesiai jau praėjo dalių pristatymui, tai aš kaip "rūpestingas" oficialus atstovas paskambinu klientui ir informuoju kas kur ir kaip. Palauksiu dar 5 mėn., tada priminsiu apie save :D

MindaugasB

As irgi su sita esu bendraves ne karta ir ne du. Atkreipe demesi i mane, kai laiskus pradejau siusti registruotus ir uzvadindavau SKUNDAS. Tada ir skambinti i telefona pradejo, ir tada jau ir serviso vadovas rado laiko mane priimti. Galiausiai dar ir defektus patys surado, kuriuos padare :D eina nafik ta Tokvila, niekad net nebegrisiu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

slashas

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Kovas 28, 2017, 17:23:10 PM
As irgi su sita esu bendraves ne karta ir ne du. Atkreipe demesi i mane, kai laiskus pradejau siusti registruotus ir uzvadindavau SKUNDAS. Tada ir skambinti i telefona pradejo, ir tada jau ir serviso vadovas rado laiko mane priimti. Galiausiai dar ir defektus patys surado, kuriuos padare :D eina nafik ta Tokvila, niekad net nebegrisiu.
Kas juokingiausia, kad telefonu tave "šu.du" išvadina, o laiške lia lia gražiai rašo :) kitą kartą kai paskambins pasakysiu, kad pokalbį įrašau :)

Bemsas

Zmogui paskambino is oficialaus serviso, paklause kaip jis vertina ju darba. Manau sitas pokalbis kaip tik i tema (y):
https://www.youtube.com/watch?v=aL9PUo-Pe8c

ketvirtasis


       
  • Per daug jis ten keikiasi, aišku nieko prieš ale viešinti to kažkaip. Nedaklausiau iki galo :-/

Joni

Ponios vadovės V.R. atsakymą prisimenu dar ir šaindien, nors jau ir praėjo 4 metai.

Always keep in mind the old retail adage: customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman

bladas

Nuoskauda dėl blogos kokybės išlieka ilgiau, nei džiaugsmas dėl mažos kainos.

slashas

Bet ji drąsi, juk lietuva yra kaimas, aš pvz asmeniškai pažįstu du vadovus iš tokvilos ir jau perdaviau šią istoriją jiems, todėl ir manau, kodėl gavau tokį malonų laišką atgal po mūsų nelabai malonaus pokalbio. Bet istorija kartojasi, jokių žinių nuo gruodžio mėnesio skambučio iš serviso.

bladas

Aišku, visose situacijose reikia būti ir išlikti žmogumi, bet ši ponia , greičiausiai, dirba pagal savo įmonės taisykles ir ten priimtus reikalavimus bei standartus. Kartais tikrai būna objektyvių priežasčių, nepriklausančių nei nuo vieno tos įmonės darbuotojo valios. Gal ji iš karto žinojo, kad detalių tiekimas bus 6 mėnesiai, bet jai neleidžiama taip sakyti, tai ir muilino akis.  Ar būtum laimingesnis, jei būtų pasiūlę laukti pusę metų?

slashas

Citata iš: bladas Įrašytas Kovas 29, 2017, 15:22:23 PM
Aišku, visose situacijose reikia būti ir išlikti žmogumi, bet ši ponia , greičiausiai, dirba pagal savo įmonės taisykles ir ten priimtus reikalavimus bei standartus. Kartais tikrai būna objektyvių priežasčių, nepriklausančių nei nuo vieno tos įmonės darbuotojo valios. Gal ji iš karto žinojo, kad detalių tiekimas bus 6 mėnesiai, bet jai neleidžiama taip sakyti, tai ir muilino akis.  Ar būtum laimingesnis, jei būtų pasiūlę laukti pusę metų?
Taip, jei tai būtų pasakė iškart, o ne po poros mėnesių, kai pats pasiteiravau kas vyksta :) būtų dar žiauriau jei po pusmečio praneštų :D

Limonas

#117
as tai del recall'u ir garantiniu gedimu siulyciau tokius fail'us siusti Toyota Baltic'ams (na ir aplamai visus fail'us, jiems is tikruju idomu, kaip dirba dileriai). 

Tada susimastys, kaip susigrazinti savo antpecius "best dealer of the year" ir pan.

Jeigu nepadeda Toyota Baltic - tada uzsiundai vartotoju teisiu pitbulius. Ypac del garantiniu. Ypac del recallu. 

Ko negali pinigai, gali dideli pinigai

Sonixas

Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 29, 2017, 19:25:37 PM
Taip, jei tai būtų pasakė iškart, o ne po poros mėnesių, kai pats pasiteiravau kas vyksta :) būtų dar žiauriau jei po pusmečio praneštų :D
cia priusuj sonines oro pagalves kompanijos prasei?
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

slashas

Citata iš: Sonixas Įrašytas Kovas 29, 2017, 20:44:53 PM
cia priusuj sonines oro pagalves kompanijos prasei?
Nope, Avensis, ten kažkoks tempimo lankstas tris recallus turėjęs ir keleivio airbag.