Avensis nuo 2003m ispudziai,komentarai...

Pradėjo Jordan, Rugpjūtis 27, 2008, 13:17:41 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Tai, va Avensis II turetojai. Jau pastebejau antra Avensis II auto kuriam sunkiasi pavaru dezes tepalas pro kazkur, parasojimai ir nubegimai sviezus matosi ant pavaru dezes apacios ir neiasku is kur leidzia ar koks tai salnikas ar pro pavaru dezes kazkuri kamsti. Pas mane tik rasojo, nekreipiau demesio, nes del to, pavaru dezes kaip ir nera noro nuiminet, BET jau antras Avensis su sitokiu simptomu, mano 2003 D4D 2.0 85kw, kitas naujesnis 2005 D4D 2.2 110kw. Gal kas nors pas save irgi esat pastebeje, aisku ta matosi tik nuemus plastmasine apdaila, varva nedideliais kiekiais, tik idomu, pagal metus nemanyciau, kad jau salnikui sakes, bet gal istikruju sakes :)??
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

NNZ

tai jei tom auto buvo kažkas daryta su pavarų dėže ar keitė, ar nuiminėjo, tai ir gali leist per salniką, jei jo pačio nekeitė...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Bet ar ne per dideli sutapimai, kad abiem auto, kuriu metai skiraisi tas pats? Nebent keistas smagratis buvo, nors viena praridejus 180kkm, kita 166kkm. Hmmm
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

NNZ

tai čia nuo metų nelabai kas priklauso, čia priklauso ar buvo remontuota ar ne... Turbūt, kad buvo...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Bet jei abi buvo remontuotos toje pacioje vietoje??? Kazkas toje vietoje matyt negerai, nes pagal kitus agregatus matosi, kad dauztumo i prieki nebuve. Jokiu atlenkinejimu, jokiu suvirinimo zymiu, radiatoriai is gamyklos. Dugnas pavaru dezes nesulankstytas kaip ir karteris sveikas. Tai ko gero abiem siem avensiam buvo ne dauztumo gedimas o kazkoks mechaninis, kas privercia susimastyt apie tuose mazguose galimus daznesniu gedimus?? Ar as neteisingai vel mastau?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

NNZ

Henri tu teisingai mastai tik kad ta bėda tik pas jus 2 pagal kilometražą, tokia bėda yra...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

wikcia

pas mane leido per salnika desines  pavaru dezes puses po sankabos ir smagracio keitimo. tai atrodo tik rasojo is pradziu,paskui lasiuka pamatydavau. pakeiciau ir jokiu problemu: salnikas 50lt ir keitimas panasiai, dezes nereikejo imt. tarp kitko truko netoli puse litro tepalo, ant eigos daugiau tasko. jei rasoja siulyciau karts nuo karto pasitikrinti tepalo lygi del ramybes.

Skrajunas

Gal kas žinote kurie varikliai patvaresni , mažiau jautrūs kurui : ar D4D 110 KW ar D4D CAT 130kw?

dtinas

patvaresni 110 kw ir kurui abu jautrus bet 11o kw maziau.

wikcia

Paprasti TD maziau jautrus. o siaip jei rusiskas ar baltarusiskas kuras nechalturintas tai neturetu but problemu. zinau yra keletas zmoniu, kurie su 110 kw varikliais beveik pora metu vien su baltarusisku dyzeliu vaziuoja ir kol kas viskas ok

AndriusA

Sveiki,
kadangi esu naujas narys katik isigijes Avensis 2006 D2D, tai tiesiog nusprendiau pasidalinti ispudziais.

Pries tai vazinejau su Honda Accord 2.4 benzinas automatas. Pagrindiniai motyvai kodel keiciau tai buvo didesnis auto ir dyzelis(vaziavimo kaina).
Na nesupykit labai bet pirmas ispudis buvo lyg perlipau is lengvojo auto i traktoriu.... Netgi atmetus dyzelio specifini garsa pats auto labai grubus
. Tai liecia tiek vaziavima, tiek vidaus dizaina, isores dizainas gana specifinis kas siek tiek dziugina nes auto tikrai issiskiria is konkurentu.
Vaziuojant su avensiu labai mazai info gauni is vaziuokles... na ne info apie duobes turiu omenyje, bet pati jausma kai tiksliai zinai kada prasides
uznesimas posukyje, kada startuojant prades prasisukti ratai, sunkiai nuspejamas stabdymo kelio ilgis....na tiesiog toks jausmas lyg didele sunki deze lekia nesama inercijos ir tu tik bandai sukioti ratus i sonus ir kazkaip itakoti judejimo trajektorija ...
Labai daug prie sito jausmo prisideda tai kad sedi gana aukstai (netgi su sedyne paciame zemiausiame taske). Vienzo kebulas praryja bet kokia info is vaziuokles ir kelio...na bet ilgesneje kelioneje tai kaip ir privalumas nes tuomet pradedi vertinti komforta (nors ir apgaulinga).
Variklis smagus ir 6 pavaros savo darba padaro, sanaudos mano misriu rezimu nevirsyja 6.8 ltr.
Tik nezinau ar cia kazkokia problema ar ne, bet kai ijungi laisva pavara, tai variklis nukrites iki laisvu apsuku kazkaip susipurto...toks nemalonus jausmas lyg tu ji cia dabar "paleidai" ir jis tuoj uzges....bet gal cia norma.
Kas del variklio tai kol kas nesuprantu kada jo maksimalus sukimo momentas, kartais jis visai neblogai traukia ikisus aukstesne pavara prie 1100-1200 rpm, o kartais visiskai dusta pasiekus 2200 rpm (isleki ant greito lenkimo, imi zemesne pavara, tapke dugnas, apsukos 2200 rpm, siknoj speju juodu dumu uzdanga, o jis nifiga negriteja....)
...na bet cia gal reikia perprasti ir "persikonfiguruoti" tarpine :).
Na o pats dyzeliukas taip siek tiek per garsus, pavaros junginejasi gana grubiai...cia lyginant su mano vazinetais kitu markiu dyzeliukais...

Avensio salone lauke didziausias nusivylimas... jei as dar galiu susitaikyti ir priprasti prie jo grubumo, vaziuokles neinformatyvumo ir dyzelio specifikos tai sitas spartietiskas salonas veda i nevilti...:@
Toyotos dizaineriai kurdami priekines paneles dizaina turbut gere vodke ir kai atejo laikas priduodi dizaina, tai paeme kokio nors populiaresnio toyotos dzipo kuris skirta lauzyti po afrikos smelynus panele, ja paslifavo siek tiek ir gavosi Avensio panele :( total crap ....
Spidometras monochrominis :( (bet kazkodel faru indikatorius spidike dega siek tiek kitokiu geltonu atspalviu)... spidike esantys LCD ekraneliai svyti sviesiu ryskiu fonu su mazomis juodomis raidemis ir skaiciais...nakti vaziuodamas kai permeti zvilgsni i lauko temperaturos parodymus, tai pirma sekunde matai sviesu LCD blyna, po to pradedi matyti jau ka jis rodo...brrr...

Na as suprantu kad toyotos visada garsejo tvirtumu ir patikimumo (kuris dazniausiai yra salygojamas primityvumo), bet common...cia yra lengvasis auto, cia ne dzipas...pazystamas ukininkas turi nauja JohnDeer kombaina isigijes su europos parama pries pora metu...tai patikekit manim - tos sunkiosios zemes ukio technikos vairuojo kabina ir valdymo elementai tikrai yra sulauke 3x daugiau dizaineriu demesio....
Ir kodel klimato kontrole AUTO rezime rodo kad pucia ora i priekini stikla ir i kojas, nors kai pasyla pradeda pusti ir i salono vidu per sonines skyles ?

Na bet kaip sakoma viskas yra subjektyvu :) siaip automobilis kasdinen vis labiau dziugina, yra visokiu ir teigiamu atsiliepimu:

Kuro sanaudos :)
Geras apsisukimo spindulys kaip tokio dydzio auto.
Viduje vietos tikrai daug, bagazine taip pat labai talpi nors pas mane tik hatchbackas.
Sedynes nors ir plokscios, taciau ganetinai patogios.
Technine dokumentacija labai netgi nebloga. Parsisiunciau SIL.2005, tai pavarcius pora vakaru po truputi jau perkandau.

Gresia tepalo keitimas, nes ant matuokles jis ganetinai juodos spalvos, nezinau ar cia taip turi but ar ne ? Laukti kol tepalo diagnostika pranes apie keitima ar keisti nelaukiant ?
Labai ilgai kol pasyla variklis, cia common rail'o specifika ar jau galvot apie termostato keitima ?
Esant saltam varikliui prie zemu apsuku ~1100-1200 rpm girdimas toks astresnis dyzeliuko kalimas, kai pasyla dingsta.
Autotoja.lt pateiktame aptarnavimo plane, rasoma kad kas antra aptarnavima reikalingas "Stabdziu ir sankabos skystis 1 Ltr". Cia tik dapylimas ar keitimas ?
Neveikia cruise'as, lempute uzsideka spidike, taciau greicio nepalaiko. reiks kazka burti jau.

Na toks butu prisistatymas, jei kas ne taip - smarkiai nemuskit :)

Henris

#161
Yra dalyku del kuriu galima sutikti ir su kuriais ne. Kad auto nedinamiska ir nenuspejama (nedinamiska - taip, nenuspejama - REIKIA PRIPRASTI) Visu pirma reikia nepamirsti, kad persedai is benzino i dyzeli. Dyzeliai bus beveik visada sunkesni uz benzininius modelius, jei lyginam tos pacios klases auto, del to zinoma automobilis atliekant manevrus turi iveikti ir didesne inercine jega. Jei lyginti su kitu markiu dyzeliais, Toyotos D4D vieni is tyliausiai dirbanciu, arba paemiai varianta su pavargusiais kuro pukrstukais, jei jauciasi kalenimas ant zemu apsuku. Na esu sedejes Honda Accorde 2005m tai salono dizainis irgi ne is ispudingiausiu, bet velgi del salono gincytis negalima cia skonio reikalas :) Vieniem patinka daug skrtingu zybsinciu lempuciu, kitus tai erzina ir pan. Ir siaip Toyotos niekada nepasizymejo madinga isvaizda, manau dizaineriai tik nuo 2009 m. pradejo i tai kreipti demesi :) Bet kai pavazineji ir tikrai supranti, kad tau sio auto isvaizda miela ir priimtina. Jei nori ale madingo dizaino reikejo imti mazda :) Ir siaip as kai perku masina, jei man salonas nepriimtinas, as jos greiciausiai nepirksiu, kaip sakant "nelimpa ranka pire vairo" , bet gal cia tik man taip. Kiek suprantu pries pirkdamas buvai isedes i vidu ir visgi nusprendei nusipirkti auto su netobuliausiu girtu dizaineriu rezultatu :) xixi :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

waldosius

as turiu 2007 D4D, bet ko gero nei vieno tavo trukumo nesu pastebejes, apart tu dalyku kas yra skonio reikalas. variklis tikrai labai tylus lyginant su audi, wv , ar peugeot. variklis netrukcioja, greiciu deze nera grubi. salonas isyla gan greitai, nors mazesniu auto isyla dar greiciau. tepalas dyzeliu visada buna tamsus ir tai dar tikrai nereiskia kad reikia keist.  
o tu nebuvai nuvares auto patikrai? nes dabar susidarai nuomone apie auto kai ji nera visiskai tvarkinga.

AndriusA

#163
aciu uz kontrargumentus :) nenorejau "sudirbti" toyotos, tiesiog pasidalinau pirmu ispudziu :)
kas liecia D4D garsa, tai jis dirba tikrai tyliau nei konkurentu jei klausai lauke, taciau viduje tikrai girdisi daugiau nei pvz. saab 93 su fiat'o dyzeliu. na bet cia galbut mano automobilio garso izoliacijos problema ...
ir beje pastebejau kad avensio priekis yra zymiai trumpesnis uz kitu auto (siaip neatkreipiau demesio kol rankomis neploviau auto) tai manau ir variklis yra arciau salono...

Angelinio

#164
sveiki, nesenai pirkau Avensi 2007 m dyzeli 2.0l. 93 kw D4D sedana. Gal kas galit pasakyt kokia yra jo kuro bako talpa, nes degalinej nepilu tai negaliu tiksliai nustatyt ir kokios yra nromalios sios masineles kuro sanaudos 100km mieste ir uzmiestyje, dekoju is anksto.