Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

Singer

CitataUfO parašė:
Pas mane lygiai tokie patys simptomai. 1ą vargas įjungti jei bent kiek riedi...
Tai pirma pavara riedant ir turi sunkiai jungtis, ji skirta tik iš vietos pajudėt. Nelabai įkertu kam pirmą pavarą jungt važiuojant.

NNZ

na jei benzinas tai suprantu kam ta 1 pavara, bet jei pas tave dyzelis tai tik pajudėt iš vietos ta pavara skirta.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

wikcia

CitataRaidas parašė:
Wikcia, net neieskok tos problemos cia yra normalu kad kartais pirma pavara sunkiai isimeta reik perminti sankaba, tas pats buna ir su atbuline, ir ne vien toyotose tas buna, bet ir daugeli kitu markiu autose

pas mane atvirksciai, kartais buna kad per jega turi ismest pirma pavara. bet tai ne kiekviena karta, kartais tik. ir aisku tokiu atveju negali perminti, nes trukcios, ilgiau  palaikai ir ismeti. neturetu taip but.

Raiforas

Citatawikcia parašė:
CitataRaidas parašė:
Wikcia, net neieskok tos problemos cia yra normalu kad kartais pirma pavara sunkiai isimeta reik perminti sankaba, tas pats buna ir su atbuline, ir ne vien toyotose tas buna, bet ir daugeli kitu markiu autose

pas mane atvirksciai, kartais buna kad per jega turi ismest pirma pavara. bet tai ne kiekviena karta, kartais tik. ir aisku tokiu atveju negali perminti, nes trukcios, ilgiau  palaikai ir ismeti. neturetu taip but.
Na jo jei neina isjungti pavaros tai jau kazkas ne taip, jei butu sankaba kalta tipo iki galo neissimintu turetu ir kitos pavaros sunkiai issijunginet, itariu kazkas dezeje ar svirtes perjungimo kulise ar kaip ten lietuviskai kriauseje.

UfO

CitataSinger parašė:
Tai pirma pavara riedant ir turi sunkiai jungtis, ji skirta tik iš vietos pajudėt. Nelabai įkertu kam pirmą pavarą jungt važiuojant.
Na 5km/h pagal mane jau yra riedėjimas... O 2a pavara dar nelabai prie tokio greičio reikalinga...

Citatakalava parašė:
Ufo - tai kaip suprantu, tavo sankabos pedalo pareguliavimas visiskai problemos neisprende del 1ir 2 pavaru?
Pastebimas palengvėjimas jaučiasi, tačiau kad visai išnyko - ne. Todėl šiuo metu pirmas mano įtarimų sąraše diskatorius, bet patikrinimui reikia daug laiko knistis, tad ir klausinėju gal kas išsprendė šią problemėlę.

kalava

Trumpas testas - Avensio pirma pavara tikrai lengvai isijungia automobiliui visai sustojus (kaip auksciau ir yra pamineta kitu  nariu), taciau sunkokai, kol auto dar rieda. Na, buvau iprates pirma pavara imest dar beriededamas iki sankryzos, kad privaziaves sankryza galeciau startuot iskart jei leidzia aplinkybes.
Siek tiek del to nusistebejau, nes Carina II (dyzelis) ir Corola Verso (dyzelis) sio niuanso neturejo, laisvai ijugdavau pirma pavara be jokiu problemu riededamas.
Antros pavaros ijungimo "problema" issprenziau paprasciau nei sankabos permynimas - tiesiog isjungiu pirma pavara ir siek tiek paleidziu pavaru svirti, tada imetu antra pavara (sankabos neperminu). Jokiu sunkumu, "trakst" ir pan. Makalavimo daugiau, taciau kol rasiu proga atiduot i servisa problemos paieskai, manau toks "workaround'as" sveikiau, nei grust antra pavara per jega.
Tai tiek, norejau pasidalint savo laikinu problemos sprendimu.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

ozzas25

sveiki. norejau pklausiti o garantinis turi tvarkyti snkaba?. ji nesubirejus bet sunki sankaba. beto salta masina neuzkurus masinos maigant sankaba girdisi idomus garsas tarsi vosvos kazkas liestusi kazkur.:)

Henris

Jauciu kol sankaba visiskai nesubirs (kai jau auto nebejudes) tol garantinis gali maivytis ir netvarkyt. Sakys viskas cia teip turi buti, gedimas nenustatytas. O siaip kai sankaba subyra garantinis turi keisti, nebent garantiniame yra isskirtos dalys kuriom garantija negalioja ir jus sarase yra sankabos komplektas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kalava

nu va, pavarcius uzsienio forumus radau panasiu problemu (sunkiai junginejasi 1 ir antra pavaros kol saltas variklis), ir sprendimas - pakeisti greiciu dezes tepala, nors gamintojas to ir nesiulo.
Vienas tepalu variantas - koks tai sintetinis 75W tepalas arba netgi automatinems greiciu dezems skirtas Dexron III ar pan (atseit jis skystesnism ir ziema lengviau junginejasi).
Nu ka, pasikeiciau i Dexron III (skirta automatui) - ir vualia, pirmi rezultatai teisiog puikus, pirma ir antra pavaros jungiasi be jokiu pasunkinimu ar trakstelejimu...
Kad neapsigaut, patestuosiu dar kelias dienas, kai variklis bus saltas is po nakties, ir bus aisku, ar beda buvo tame ar ne...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

dtinas

idomiai cia.. automatiniu deziu tepalas tinka be jokiu bedu mechaninems? Gal ir as taip padaryciau, nes ziema (nors nereikia ir ziemos) tas stingstantis tepalas dezeje uzknisa nemazai ... Siaip tuo klausimu as buvau i Solorina nuvykes kai vos tik buvau nusipirkes avensi. Nes irgi keistai buvo kaip prie zemu temperaturu pavaros jungdavosi sunkiai. Pakeite jie man tepala, bet efekto jokio. Matyt ta pacia mineralke supyle...:D
kazkada i savo sena opeli mechanine deze buvau supyles dextrona III, tai ziema prie - 30 pavaros jungdavosi kaip vasara B) toyotai dar bijau bandyti, bet jauciu reiks. Kokius ten puslapius Kalava skaitei?

kalava

Citatadtinas parašė:
idomiai cia.. automatiniu deziu tepalas tinka be jokiu bedu mechaninems? Gal ir as taip padaryciau, nes ziema (nors nereikia ir ziemos) tas stingstantis tepalas dezeje uzknisa nemazai ... Siaip tuo klausimu as buvau i Solorina nuvykes kai vos tik buvau nusipirkes avensi. Nes irgi keistai buvo kaip prie zemu temperaturu pavaros jungdavosi sunkiai. Pakeite jie man tepala, bet efekto jokio. Matyt ta pacia mineralke supyle...:D
kazkada i savo sena opeli mechanine deze buvau supyles dextrona III, tai ziema prie - 30 pavaros jungdavosi kaip vasara B) toyotai dar bijau bandyti, bet jauciu reiks. Kokius ten puslapius Kalava skaitei?

na, issisaugot linku neissisaugojau, bet ant smugio radau, kur siuloma keist greiciu dezes tepala i 75W sintetini berods, jei yra 1 ir 2 pavaru
problema:

http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=124871
ten paskutinis postas berods

pasiulymu keist i dexron III uzsienio saituose dabar ant greicio neradau, taciau radau tokius siulymus lietuvos bmw saituose:
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=3010

Nezinau, surizikavau pildamas dexron III i manualine deze, taciau jau tas vargas su 1 ir 2 pavarom uzkniso, ir pries lupant greiciu deze ir sankaba lauk, nusprendziau pabandyt.

Gal kokiu komentaru ar ziniu galetu labiau ismanantys pateikt?
Cia lygtais "Avensis D4D Chip" kazkaip susijes su oficiaiom toyotos atstovybem, gal jis galetu pakomentuot, kuo man gresia toks eksperimentas?
Ar NNZ ar kiti, gerai nusimanantys?

Nezinau,  po keliu dienu vazinejimo galiu konstatuot, kad dabar 1 ir 2 pavaros jungiasi be jokiu problemu nepriklausomai variklis saltas ar karstas. klausimas tik ar tai neitakos greiciu dezes devejimosi...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Henris

Nzn ar cia mitas ar cia tiesa, bet kazkur esu girdejes toki bajeri, kad begiai lengviau junginejas, kai tepalo dezej nera :) Bet jie junginejasi suprantama neilgai :) Kazkaip manau, kad i dezes turi buti pilamas gamintojo numatytas tepalas, o ne siaip is lempos pilti. Priminsiu, kad pavaru deze ar jos remontas kainuoja, beveik tiek pat kaip variklio. Kad lengviau junginejas, tai nereiskia, kad deze tinkamai tepama. Gal tas tepalas nuo automato, neausina dezes isvis, nes automatines dezes dazniausiai ausina antifrizas. Netgi kai kuriem automatam bendras radiatorius buna su papildomom skylem, atskiram ausinimo ratui, kuris cirkuliuoja per pavaru deze. Kazkaip, manau geriau sunkiau tegu ricagas vaiksto, bet su tinkamu tepalu... Bet cia tik mano nuomone, galit nekreipt demesio...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kalava

CitataHenris parašė:
Nzn ar cia mitas ar cia tiesa, bet kazkur esu girdejes toki bajeri, kad begiai lengviau junginejas, kai tepalo dezej nera :) Bet jie junginejasi suprantama neilgai :) Kazkaip manau, kad i dezes turi buti pilamas gamintojo numatytas tepalas, o ne siaip is lempos pilti. Priminsiu, kad pavaru deze ar jos remontas kainuoja, beveik tiek pat kaip variklio. Kad lengviau junginejas, tai nereiskia, kad deze tinkamai tepama. Gal tas tepalas nuo automato, neausina dezes isvis, nes automatines dezes dazniausiai ausina antifrizas. Netgi kai kuriem automatam bendras radiatorius buna su papildomom skylem, atskiram ausinimo ratui, kuris cirkuliuoja per pavaru deze. Kazkaip, manau geriau sunkiau tegu ricagas vaiksto, bet su tinkamu tepalu... Bet cia tik mano nuomone, galit nekreipt demesio...

Siek tiek susimeciau.
SAE 75W90 yra pilnai sintetinis tepalas, skirtas mechaninems greiciu dezems ir vairo stiprintuvams

http://www.toyota-zone.ru/toyota/product_info.php/info/p513_Transmissionnoe-maslo-SAE-75W-90.html

Dexron III apibudinamas irgi kaip sintetinis vairo stiprintuvu ir siuo atveju automatiniu transmisiju skystis (ne tepalas)

http://www.aspolitas.lt/transporto_priemoniu_alyvos/automatiniu_transmisiju.html

abu variantai sintetiniai, abu tinka tiems patiems vairo stiprintuvams. taciau greiciu dezems jau skirtingoms. hmmm, ar tikrai jau tas Dexron III taip jau blogai mechaninei greiciu dezei?
:(
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

kalava

atsakymas is autotojos del tepalo machaninej dezej:

"Tinka tik 75W90 (sintetinė) transmisinė alyva, gamintojas nėra svarbu.ATF netinka (tepale nėra atitinkamų priedų kurie reikalingi tokio tipo transmisijai)"

Nu ka, pasikeisiu dar karta, si kart i 75W90 :)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

kalava

Citatadtinas parašė:
...
kazkada i savo sena opeli mechanine deze buvau supyles dextrona III, tai ziema prie - 30 pavaros jungdavosi kaip vasara B) toyotai dar bijau bandyti, bet jauciu reiks. Kokius ten puslapius Kalava skaitei?

a va, radau linka i diskusijas apie ATF mechaninej dezej. ne konkreciai toyotai, o apskritai apie ATF mechaninej dezej:

http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=69574&page=6

ir vienas postas is ten:

76GMC1500 (Mechanical)   
19 Mar 04 13:52
Borq Warner recommends either ATF or 75w90 in their T5 manual transmission.  Normally, they say to use ATF, but if bearing noise is excessive or temperature are extremely high, use gear oil.  If the transmission is hard to shift, they recommend ATF.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas