Generatorius nekrauna

Pradėjo Bajoras, Lapkritis 19, 2012, 17:18:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

nmeras

ir dar... iskrauta akumuliatoriu pakrauti pilnai automobilyje neimanoma, kad ir koks geras krovimas bebutu, tam reikalingas stacionarus ikroviklis ir tam tikras laikas ;)

Venza

 As manau,kad tikrai imanoma akumuliatoriu ikraut ir vaziuojant automobiliu.Jeigu vaziuoji i tolima kelione,tai tikrai turi uzsikraut pilnai.Mieste vazinejant tikrai neikrausi.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

nmeras

CitataVenza parašė:
 As manau,kad tikrai imanoma akumuliatoriu ikraut ir vaziuojant automobiliu.Jeigu vaziuoji i tolima kelione,tai tikrai turi uzsikraut pilnai.Mieste vazinejant tikrai neikrausi.
as ne manau, o zinau ;) kad ir aplink pasauli 2x :D uzkraus kad kurtusi, bet jo visi parametrai ( talpa, galia, uzsalimo temp) net nepanasus bus kaip ikrauto pilnai :)

S_Kulikauskas

Prasau placiau, jai galima, kuo skiriasi stacionarus pakrovejas nuo automobilio generatoriaus?

Kaskaip niekada nesidomejau, net idomu pasidare.

trulikas

jeigu akumuliatorius buvo bent vieną kartą iškrautas, jis jau nebeturės savo talpos, kaip, kad naujas turi
Automobilių remonto paslaugos - automobilių švaros paslaugos - automobilių nuoma
8sesi8550833

S_Kulikauskas

Reiktu skirti du skirtingus dalykus Iskrautas ir Numarintas. Jai jis buvo iskrautas iki leistino lygio, veikiausiai viskas atsistatys ir nieko nenutiks, bet jai buvo numarintas iki kokiu 6V, tai gyvenimelis bus gerai sutrumpintas.

Kaikurio tipo akumai, po tokios iskrovos iskart numirsta.

nmeras

#21
CitataS_Kulikauskas parašė:
Prasau placiau, jai galima, kuo skiriasi stacionarus pakrovejas nuo automobilio generatoriaus?

Kaskaip niekada nesidomejau, net idomu pasidare.

http://www.automedia.lt/temos/automobiliu-prieziura/kaip-issirinkti-akumuliatoriaus-krovikli prašom čia plačiau apie akumuliatorius

S_Kulikauskas

   Labai geras straipsnis, parasyta paprastai ir aiskiai, bet vistiek likau nesuprates kuo skiriasi auto generatorius duodantis apie 14,5v nuo gero stacionaraus pakrovejo kuris negadina akumo ir sustoja kelti itampa ties 14,5V ?

nmeras

na srove generatorius negali tiekti pastoviai, galinga ir nepulsuojanciai, zodziu sunkoka paaiskinti, cia jau reikia elektriko mokslu paragauti kazkiek ;)
o generatoriaus paskirtis masinoje ir nera tokia :P jis tik palaiko akumuliatoriu ir maitina visus prietaisus kai auto uzvestas ;)

S_Kulikauskas

Tas ir idomiausia, kad as nemazai elektriko (tiksliau elektroniko) mokslu ragaves ir kiek zinau geras stacionarus pakrovejas krauna lygiai taip pat kai masinos generatorius, t.y. krauna iki nustatytos itampos, o pigiuose nustatoma tik srove ir kartais tokie pakrovejai krauna net iki 16 - 18V. Bet tai jau ziaurus akumo gadinimas.

Tai gal busi, ka sumaises su tais pulsavimais :) .

Beje, daug baisesnis gedimas, kuris taipat automobiliuose kartais nutinka, tai akumo perkrovimas. Tas gedimas gali pasireksti netgi akumuliatoriaus sprogimu.

nmeras

#25
svarbiausia kad ir visi akumuliatoriu gamintojai teigia ta pati kad automobilyje neimanoma pakrauti :P
o jie manau gal siek tiek daugiau numano nei tu? :) as zinau faktus tik, o elektrikas is manes savamokslis tad labai gincytis negaliu ;) o akumu mates as ivairiu iki 2t svorio ir su jais dirbes, t.y. juos perpylinejes, kroves, virines celes ir pan ;)

Venza

 Deja,automobilio generatorius tiekia i automobilio tinkla ir tuo paciu akumuliatoriaus krovimui tokia srove,kokia reikalinga jam ikrauti.Ta reguliuoja elektroninis generatoriaus  reguliatorius.Naujasniuose modeliuose akumuliatoriu net reikia pririst programiskai,po akumuliatorium randasi termometras,kuris matuoja akumuliatoriaus temperatura ir tai yra zymiau aukstesnis lygis negu pakrovejas,netgi labai "sustras" :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

nmeras

CitataVenza parašė:
 Deja,automobilio generatorius tiekia i automobilio tinkla ir tuo paciu akumuliatoriaus krovimui tokia srove,kokia reikalinga jam ikrauti.Ta reguliuoja elektroninis generatoriaus  reguliatorius.Naujasniuose modeliuose akumuliatoriu net reikia pririst programiskai,po akumuliatorium randasi termometras,kuris matuoja akumuliatoriaus temperatura ir tai yra zymiau aukstesnis lygis negu pakrovejas,netgi labai "sustras" :)
matyt sustru pakroveju nesi mates ;) as sutinku kad 80 metais generatoriai ir siuolaikiniai skiriasi, bet ju paskirtis sakau nera pagrindine ikraudinet akuma. Net ne visi ikrovikliai negali ikraut pilnai akuma, tik elektrolito tankis pasako apie ikrovimo laipsni :) automobilyje galima ikrauti iki 60-70 proc akumuliatoriaus.

S_Kulikauskas

As visada linkes diskutuoti iki pergales arba pralaimejimo, bet tiekto si karta as nesigincysiu, gal ko ir nezinau, bet kol kada nepamatysiu pagrysto paaiskinimo tavo versijai, liksiu prie savosios.

Tai dovanokit, kad isikisau :) .

dzonas

zigulio generatorius be reles-reguliatoriaus generuoja 30-40V. Veikiant varikliui atjungus akuma visos lempos blykst ir perdega.
15 metu su dyzeliu