Vanduo bagazineje

Pradėjo vaidaschi, Kovas 22, 2009, 13:40:57 PM

« ankstesnis - sekantis »

looking4snow

Dekui! Ta juosta tai netiks sitoje vietoje. Geriau bus silikonas, tik reikes paieskoti tinkamo.

laizekas

Nauja ideja,reikes pas save patikrinti, pas mane ten parudija.
Avensis I D4D 81kw - darbinis žirgas
Avensis II D4D 85kw - šaldytuvas

looking4snow

Zodziu problema vis dar egzistuoja...

Ta vieta, pro kuria as matau i salona patenkanti vandeni:


Ar cia tos groteles, apie kurias kai kas kalba? Bet jeigu as pro jas nematau ibegancio vandens, tai turbut ne jose beda ar ne? Juolab vanduo patenka is gerokai aukstesnes vietos. :|

Is arciau:


Galbut patenka ir pro kurnors kitur, bet cia yra pati auksciausia vieta, kuri matosi. Ten po tomis skardomsi nei galvos pakisi, nei paciu skardu nuimsi, tai nezinau kaip butu galima pamatyti tikslia vieta, pro kur is lauko subega i vidu.

O cia pazymejau ka jau uzsandarinau, o ko dar ne:


Kazin, ar reikia pereiti hermetiku palei visa ta bagazines guma raudonai pazymeta? Ir ar duos naudos, jeigu tuos bagazines laikiklius sonuose uzsandarinsiu?

Ir ar apskritai galima dabar su hermetiku lauke darbuotis prie minusiniu temperaturu? Niekur neraso kokia turi buti darbine temperatura. Raso tik, kad tinka naudoti nuo -65 iki +205.

NNZ

o kodėl bamperio nenuėmei. Ten dažnai per siūles patenka vanduo.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

looking4snow

Vanduo patenka kazkur is auksciau faru, o siulai nuimti bamperi? :o

bladas

pasiimi kokį 2 l vandens bambalį , pili ant to bagažinės amortizatoriaus tvirtinimo taško ir žiūri - apačioje atsiranda vanduo, ar ne

looking4snow

Kai dareme bandyma su Kaercheriu, buvome isitikine, kad leidzia tik per tas gumas virsuje, kur 2 vnt. yra ir jos ten kazkokius el.laidus paslepia. Nes buvo viena guma susikreipusi neblogai. Bet istacius teisingai ir dar uzsandarinus, niekas nepasikeite... Po to nebeeksperimentavome su vandens pylimu. Dabar jau nebera kaip eksperimentuoti, kai minusas lauke. Reikes palaukti atlydzio.

NNZ

o kas tau sakė, kad būtent iš ten ?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

looking4snow

Niekas nesake. :D Bet tada as su fizika matyt susipykes...nes pagal mane vanduo aukstyn negali savaime begti.

NNZ

vat o tu pabandyk :) nes pas mane tik per ten ir bėgo ir fizika tapati veikia.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

mind

Citatalooking4snow parašė:
Niekas nesake. :D Bet tada as su fizika matyt susipykes...nes pagal mane vanduo aukstyn negali savaime begti.

Sakai negali?
http://tv.delfi.lt/video/vIhWbiUc/
:o
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

looking4snow

NNZ, gal reikes taip ir padaryti, jeigu nerasiu auksciau "skyliu". Tik ziema neaktualu ir per salta darbuotis.

mind, ten tik optinis efektas. :D

Ritvis

Prieš 3 mėn pirkau Avensis 2001 m. hečbekas. Pardavėjas gyrė labai automobilį (juk kitaip ir būti negali), ir tarp visų pagirų paminėjo, kad bagažinės dugnas visai sausas, o tai Avensiams retenybė. Nusipirkau tą automobilį ir važinėjau porą mėnesių. Ir vieną kartą sugalvojau išimti atsarginį ratą, ir pamačiau, kad dugne yra vanduo, taip pat vandens buvo ir kišenėse šonuose. Ilgai nesėkmingai ieškojau per kur vanduo patenka. Pilant vandenį su žarna atkrito tokie variantai: per galinius žibintus, per bamperio tvirtinimus, per vėdinimo žaliuzes, per kuro įpilimo vietą, per bagažinės dangčio vyrius, laidų sujungimus su bagažinės dangčiu, per bagažinės dangčio pakelėjų pritvirtinimą, per kamščius ant dugno.
Tada liko vienas, mažiausiai tikėtinas variantas - per plastikines juosteles, kurios yra ant stogo. Nustačiau žarnos vandens srovę taip, kad vanduo tekėtų per tas juosteles, bet nepatektų ant galinės automobilio dalies. Ir po pusvalandžio kišenė kairėje pusėje prisipildė vandens. Pakartojus ta patį dešinėje pusėje, irgi vandens atsirado dešinėje pusėje kišenėje, bet žymiai mažiau.
Nulupau nuo stogo tas plastikines juosteles, išvaliau atsivėrusius griovelius, tuos griovelius pripildžiau silikono ir uždėjau atgal plastikines juosteles. Lygtai nebebėga nors laiko praėjo ne per daug, be to prasidėjo šalčiai, tai nesuprasi.
Dar noriu paklausti ne į temą, gal labai nepyksite. Mano minėtam Avensiui (dyzelis) įprastai laisvos apsukos yra apie 800 aps/min., bet jei salono šildymo ratuką pasuku nuo šalčiausios padėties, apsukos užkyla iki 1200 aps/min. Ir jei tą ratuką atsuku vėl iki šalčiausio padėties, apsukos vėl nukrenta. Ar čia normalu, gal sakau žiemą yra koks papildomas elektrinis šildymas, kuris papildomai apkrauna variklį.

nmeras

pas mane avensis verso irgi i peciaus sukinejima reaguoja taip pat :) tik ne i salciausia, o kazkur kokia 3-4 padetis nuo karsciausio ir apsukos normalios. as suprantu kad jei variklis neisiles iki tokios temp tai sukelus apsukas taip bandoma pasiekti uzduotoji temp. :) papildomas sildymas yra jei yra knopke "idle up"

looking4snow

Hecbekas, tai ragu turbut nera ar ne? Hmm, man kazkas jau siule paziureti ar per ragus neleidzia. Tai gal ir per tas juostas visgi. Ideju daug, bet...teks palaukti atsilimo. Nors ne - visai nelaukiu! Reikia ziemos malonumais kaip reikiant atsidziaugti. :D

Peciukas ir man apsukas sukelia, bet tai cia ne Avensiu specifika, o visu masinu, bent jau kiek atkreipiau demesi.