Neuzsiveda dyzelis prie salciu

Pradėjo EvaldasL, Sausis 19, 2013, 12:08:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

EvaldasL

Problema tame, kad paspaudus saltukams nenori vestis dyzelis. Galvojau, kad akumuliatorius nepakrautas. Parsinesiau vakar namo, pakroviau. Siandien ryte bandau vesti. 4 kartus pasukau ir vel issikrove akumuliatorius. Kur ieskoti problemos? Toks ispudis, kad nepaduoda kuro. Suku suku starteri, masina nori vestis bet itariu kad nepaduoda kuro. Tepalai keisti sintetiniai rudeni. Kuras tik is koloneles. Kuro filtras irgi idedtas naujas. Bet itariu, kad su juo ir gali buti problemos. Nes ji pirkau is turgaus, tai neaisku kokia jo kokybe. Plius jis buvo vos ne dvigubai mazesnis uz originala.
Kokios mintys butu?
Kazin jeigu ji pasildzius su kokia karsto vandens pusle atitirptu, kad bent jau iki serviso nuvaziuoti butu galima?

AVENSIS D4D CHIP

CitataEvaldasL parašė:
Problema tame, kad paspaudus saltukams nenori vestis dyzelis. Galvojau, kad akumuliatorius nepakrautas. Parsinesiau vakar namo, pakroviau. Siandien ryte bandau vesti. 4 kartus pasukau ir vel issikrove akumuliatorius. Kur ieskoti problemos? Toks ispudis, kad nepaduoda kuro. Suku suku starteri, masina nori vestis bet itariu kad nepaduoda kuro. Tepalai keisti sintetiniai rudeni. Kuras tik is koloneles. Kuro filtras irgi idedtas naujas. Bet itariu, kad su juo ir gali buti problemos. Nes ji pirkau is turgaus, tai neaisku kokia jo kokybe. Plius jis buvo vos ne dvigubai mazesnis uz originala.
Kokios mintys butu?
Kazin jeigu ji pasildzius su kokia karsto vandens pusle atitirptu, kad bent jau iki serviso nuvaziuoti butu galima?
o kaip is buksyro?

Sonixas

reikia ziuret gal zvakes ne dira.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

EvaldasL

#3
Ant buksyro nebandziau. Zvakes irgi galvoju geros turetu buti, nes praeitais metais keistos. O sunkiau vedasi nuo kokiu -10. Kai daugiau, tai vedasi normaliai. Tik dabar kai darbas arciau namu, pradejau pesciomis vaikscioti ir rytais nebekuriu. Tai prastovi visa diena prie salciu ir nebesiveda.

MND

nu kuro filtras nera prabanga galima pasikeisti ir nespelioti, tik pasiimk koki mann.

remontuojam  cia spelionemis nuvaziuok iki servisuko (nera prabanga ir atstovu servisas autotoja tokvila) ir tvarkingai pasitikrink auto, maziausia ka sumokesi 50 -100 Lt ir bus taskas. o dabar galvojat kad geras o gal ne , keistas pernai neturetu ;)

EvaldasL

O dar vienas klausimas. Ar gali buti del to, kad beveik pustustis bakas (kokie 15 litru like)?

arytis

Gal kompresijos trūksta dėl kad ir pradegusių purkštukų tarpinių.

gisas

CitataEvaldasL parašė:
Ant buksyro nebandziau. Zvakes irgi galvoju geros turetu buti, nes praeitais metais keistos. O sunkiau vedasi nuo kokiu -10. Kai daugiau, tai vedasi normaliai. Tik dabar kai darbas arciau namu, pradejau pesciomis vaikscioti ir rytais nebekuriu. Tai prastovi visa diena prie salciu ir nebesiveda.
kad žvakės keistos nieko nereiškia, aš susidėjau naujas ir praejus nepilnam mėnėsiui nei viena nebeveikė, o kūrėsi panašiai kaip tau. iki -10 nelabai sunkiai ir be žvakių kūrės, o prie didesnio jau daug pasukti reikdavo. pakeitė atstovybėj žvakes, tai šiandien ir prie -20 užsikūrė kaip vasara
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

eceris

zvakes comonrailui nelabai turi itakos, nes kuras ipurskiamas bene 3 kart didesniu slegiu nei plunzerinio siurblio. kazkiek turi itakos, bet ne tiek, kad neveikiant 1 ar 2 zvakem neuzkursi variklio... man buvo problema, kai sia ziema atejus pirmiems salciams, eme mazdaug prie 80 km/val netraukti variklis. pakeiciau kuro filtra, problemos neliko

kalava

Citataeceris parašė:
zvakes comonrailui nelabai turi itakos, nes kuras ipurskiamas bene 3 kart didesniu slegiu nei plunzerinio siurblio. kazkiek turi itakos, bet ne tiek, kad neveikiant 1 ar 2 zvakem neuzkursi variklio... man buvo problema, kai sia ziema atejus pirmiems salciams, eme mazdaug prie 80 km/val netraukti variklis. pakeiciau kuro filtra, problemos neliko

Nu jau, laba diena,  kas cia per naujiena, kad zvakes neturi itakos.
Dar irkaip turi. Nuo zvakiu ir reiktu pradet ziuret. Paprasciausia - nuvaryt i servisa, tada greiciau ir tiksliau nustato priezasti nei sedint prie kompo :-)

Man corolla verso nebesikure prie -13C,  bet buvo viena zvake gyva. Tai cia man panasiau, kad zvakes negyvos
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

gisas

Citatakalava parašė:
Citataeceris parašė:
zvakes comonrailui nelabai turi itakos, nes kuras ipurskiamas bene 3 kart didesniu slegiu nei plunzerinio siurblio. kazkiek turi itakos, bet ne tiek, kad neveikiant 1 ar 2 zvakem neuzkursi variklio... man buvo problema, kai sia ziema atejus pirmiems salciams, eme mazdaug prie 80 km/val netraukti variklis. pakeiciau kuro filtra, problemos neliko

Nu jau, laba diena,  kas cia per naujiena, kad zvakes neturi itakos.
Dar irkaip turi. Nuo zvakiu ir reiktu pradet ziuret. Paprasciausia - nuvaryt i servisa, tada greiciau ir tiksliau nustato priezasti nei sedint prie kompo :-)

Man corolla verso nebesikure prie -13C,  bet buvo viena zvake gyva. Tai cia man panasiau, kad zvakes negyvos
lygiai taip pat kaip ir pas mane, be =vaki7 prie 10 dar kurias, o kai daugiau, jau vynioju ant straterio
Internetas, televizija, telefonija
Avensis '04 2.0D-4D

eceris

#11
na kur jau gerbiamieji, tik i servisa del zvakiu ir vaziuot-kai pakeist paciam bene 10-15 min uztrunka:) cia as apie savo automibiliuka kalbu...
   o kad zvakes neturi itakos as taip nesakiau-neiskraipykim minties, tik jos tikrai turi daug  maziau itakos nei varikliui su plunzeriniu siurbliu. pamegink uzkurt prie tu paciu -10 paprastu siurbliu dyzeli ir comonraila be zvakiu....daugelis net nepastebi kad neveikia zvake ar dvi su comnrailu aplamai, o paprasto dyzelio uzvedi varikli bent 1 neveikiancia zvake prie salciu, ir nebutinai prie ju-variklis net sokineja nuo vibracijos....:p

egariukas1

Siaip Eceris teisus,tiesioginiam ipurskimui zvakes iki -10 dideles ytakos neturi.Senesniuose varikliuose kuras ispurskiamas daug zemesniu slegiu,nuo100 iki 180 atmosferu,ir visas kuras purskiamas per viena skyle purkstuko gale.Naujesniuose ,kaip d4d slegis buna virs 300 atmosferu tuscia eiga,ir iki 1300 pilnoj apkrovoj.Kuras cia jau purskiamas per keturias skyles i sonus iesiai i cilindra,senuose tuo tarpu i degimo kamera,kurioje isukta zvake.D4D kameros neturi,todel netgi garsas daug svelnesnis dirbant varikliui.Pavyzdziui audi tdi,siurblys dar plunzerinis,bet kuras purskiamas tiesiogiai i cilindra,purkstukas su 4 skylem,zvakes iki +5 laipsniu visai nesijungia

kalava

Citataeceris parašė:
na kur jau gerbiamieji, tik i servisa del zvakiu ir vaziuot-kai pakeist paciam bene 10-15 min uztrunka:) cia as apie savo automibiliuka kalbu...
   o kad zvakes neturi itakos as taip nesakiau-neiskraipykim minties, tik jos tikrai turi daug  maziau itakos nei varikliui su plunzeriniu siurbliu. pamegink uzkurt prie tu paciu -10 paprastu siurbliu dyzeli ir comonraila be zvakiu....daugelis net nepastebi kad neveikia zvake ar dvi su comnrailu aplamai, o paprasto dyzelio uzvedi varikli bent 1 neveikiancia zvake prie salciu, ir nebutinai prie ju-variklis net sokineja nuo vibracijos....:p

Taigi mes patys galim ir duona keptis, ir batus bei drabuzius siutis, namus statytis, masinas remontuotis...
Gal vistik dirbam darbus, kuriuos geriausiai ismanom, a?

Ne visi turi salygas paciam prie auto krapstytis,  o ir nebutinai noro turi buti paciam tai daryti.

Servisa pasiuliau todel, kad jeigu paaisketu, kadne zvakes kaltos, tai servisas turi visas proiemones ir kompetencija (tikiuosi) surast tikra priezasti.

O krapstytis paciam lauke spaudziant -15 C salciui - atsiprasau, bet kazkaip nelabai malonu.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

eceris

kolega-roges ruoskim  vasara, ratus -ziema;)
   o visumoj-seniau ir as taip galvojau-tegul dirba kiekvienas tai, ka geriau ismano. bet pastaruosius keleta metu elementarius darbelius pasidarau pats namuose-tiek statyboj, tiek masinu remonte... bet cia jau kita tema-nenukrypkim:)