Red triangle of death. P0A3F

Pradėjo Alginis, Gruodis 04, 2020, 13:34:36 PM

« ankstesnis - sekantis »

Alginis

Sveiki piliečiai, turiu bėdą. Vieną rytą priusiukas nebeužsikūrė, užsidegė mirtiės trikampis, ir apskritai spidomentras kaip kalėdų eglutė isižiebė. Pajungiau OBD ir meta P0A3F drive motor A position sensor circuit malfunction. Ir P0A40 drive motor A position sensor - circuit range/ performance. Gal kas žino kame bėda? Ar čia resolveryje bėda ar kas. Aš Norvegijoje įstriges, tai jei kas gali pagelbėti būčiau dėkingas už komentarus.

LM

Gali būti tik kontaktas blogas.
Ką pats galėtum padaryti tai nuimti fyškute ir supurkšti bent WD.
Atjungti 12V akumo kleimą 15- 20minučių.

LM

O pats mažasis akumas 12V neišsikrovęs? Nes kai jis silpnas irgi girlianda ir tyla.

Alginis

Visus jungtukus kiek mačiau patikrinau, pravaliau, jokių oksidacijos ar purvo žymių, drėgmės irgi neaptikta. Laidai sveiki. Akumas pernai pirktas, buvau išsiėmęs ir pilnai pakrovęs,

LM

Tuos kur apačioje prie dėžės ten kaip suprantu turi būti du..?
Klaidų nemėginai ištrinti arba atjungti maža akuma?

Alginis

Buvau atjunges akumą nakčiai, pakroviau, idėjęs vėl pabandžiau, tas pats, ištrinu klaidą ir vėl iškart ją išmeta. Šitas fyškes bandžiau ( nuotraukoje), ir viską kas prieinama po kapotu, valytuvų plastmases visas buvau nusiėmes, ten visas apžiūrėjau,dugno, arkų plastmases, ten visas fyškes apžiūrėjau. Salone beveik visą panelę nusiardęs buvau išskyrus keleivio airbag ir kompą. Saugiklius patikrinau visus, ir pas vairuotoją po kojom, kol kas nieko neįprasto neaptikau.

Alginis

Sorry į kairę pavirtus nuotrauka, aš čia dar visai žalias

LM

Na manau reikia rimtesnes diagnostikos. Gal tie davikliai kalti, bet kad abu kartu nusprogtu kazkaip itartina...
Akumas tikrai geras, itampa gali paziureti ir per serviso meniu...
Man kai buvo isikroves irgi rode salutiniu klaidu, nepamenu...
O pries tai jokiu klaidu nebuvo, uzvedant kitomis dienomis trumpu pyptelejimu nepasitaikydavo?

LM

Pagal klaidu kodus tai kaip suprantu liecia tik du daviklius kurie eina prie dezes korpuso. Ar davikliai gyvi gal galima patikrinti ju varza bet reikia zinoti kokia turi buti ir tureti bent testeriuka.
O gal tu davikliu tiesiog nemato valdymo blokas.
Arba davikliai fiksuoja problema dezeje ir neleidzia uzvesti.
Su skysciais dezeje gal viskas tvarkoje...

LM

Foto matyt tik vienas dabiklis schemoje yra lyg ir du, vienas vienam gale kitas kitame.

LM

Tie du jutikliai fiksuoja generatoriu esanciu dezeje poliu busena.
Geriausiu atveju gali buti sugede jutikliai, ju varza jeigu geri gali svyruoti 6-12 omu.
Na patys, laidai, saugikliai, bet minejai kad tikrinai.
Blogiausiu atveju nuejo patys generatoriai. O tai jau dezes keitimas...
ATSARGIAI auksta itampa ten pries tikrindamas turi atsijungti ir paluakti bent 10min, gumines pirstines ir t.t.
Kur oranziniai laidai auksta itampa, ATSARGIAI.


LM

Prie siu klaidu kodu galimi gedimai:
Laidai, jungtys
Paciu generayoriu gedimas
Hibridines sistemis valdymo bloko.
Dazniausia beda jungtys ju korozija.
Apie pacius jutiklius nekalbama vadinasi jie amzini.

LM

Tai ar radai kokią rodą ant Norvegijos su Priusu? Ar pavyko susitvarkyti?

Alginis

Ačiū už pagalbą. Pagaliau susitvarkiau. Bėda buvo hibridinės sistemos valdymo blokas. Bet pakeitus valdymo bloką problemos nesibaigia, nes tas blokas su imobilaizeriu surištas. Tai pakeitus bloką reikia jį "nuresetin"t (bent jau man reikėjo nes į dėvėtą bloką keičiau) , nes nepripažįsta rakto.  O "nuresetinau" šituo būdu.

https://youtu.be/HQXgbSUQ0Yo