Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI

Pradėjo maaz, Lapkritis 02, 2017, 15:02:37 PM

« ankstesnis - sekantis »

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 11:14:40 AM
Priklausomai kiek važiuoji... man bus pus antrų metų. Bet aš skaičiuoju viską. Ir tai kad žvakes dvigubai dažniau keist ir dujų filtrų kainą ir pan.
Jau tai įskaičiavau, labiausiai mane dujose užkniso , tai kad jei didelis bakas ilgai piliesi, o su mažu dažnai. Įsukti tą perėjimą prie bako ir t.t., nu juodai užknisa :) dar kol susireguliavo dujas kiek kartų lankytasi, filtriukai šudukai.

Ir purkštukai nuo dujose dervos "užsiklijuodavo" nes turėjau super greitus, o jie labai jautrus dujų kokybei.

https://youtu.be/IflROuZrSnw

maaz

O aš galvojau kas ten per tepalas tam filtre pas mane:D Gerai kad nusprendžiau išvalyti, o ne daugiau pripilt:D

Kokiai mašinai čia taip sunkiai dujas reguliavo? Check engine užsidegdavo?

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 20:28:44 PM
O aš galvojau kas ten per tepalas tam filtre pas mane:D Gerai kad nusprendžiau išvalyti, o ne daugiau pripilt:D

Kokiai mašinai čia taip sunkiai dujas reguliavo? Check engine užsidegdavo?
Audi S6, checkas karts nuo karto, dėl lieso, tai buvo prie aukštesnių rpm perliesas mišinys, ant laisvų perriebus, bet greitai susireguliavome, po 20k km dar kartą sureguliavo ir viskas. Realiai nejaučiau po to skirtumo dinamikoje ar benzinas, ar dujos.

maaz

Jo, Lietuvos dujininkai kuo greičiau kad tik... Purkštukus stato bloku, nesvarbu kad iki kolektoriaus 30 cm (ir dar deda foto didžiuodamies), paleidžia autokalibraciją ir išleidžia... Net nepažiūri, kad ant apkrovos fuel trims remesi į viršų ar apačią... Jiem px, svarbu važiuoja :D

Maniškis nerado kaip prijungt benzino slėgio daviklio, tai visai nejungė... O tiesiog nustatė, kad dujų kompas automatiškai ištrintų klaidas dėl per riebaus ar per lieso mišinio :D

Kai galutinai susireguliuosiu dujas būtinai įmesiu čia SET failą, gal kam nors bus nors kažkoks pradžios taškas:)

slashas

Pas mane purkštukai vos ne keli cm iki kolektoriaus, padarė labai gerai, tik variklis toks įdomesnis, tai teko šiek tiek pavargti :)

maaz

Tau pasisekė:) Kur čia taip gerai montuoja? :)

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 14:37:21 PM
Tau pasisekė:) Kur čia taip gerai montuoja? :)
Turiu tokį "ant savęs" dirbantį dujininką. Jei tau Vilnius tinka, tai http://www.aebservisas.lt
Kas patinka, kad kruopščiai dirba, nėra taip, kad tep lep, viskas tvarkingai sudėta, sujungta.

maaz

#37
Pažystamas? :D

Būtent šitas veikėjas ir man montavo...
Sunku pasakyti kodėl toks kontrastas gavosi....

slashas

#38
Ne, nei giminė, nei pažįstamas, nei draugų bendrų turime. Tiesiog audi klubo forume dalyvaudavo, dujų įrangos klausimais patardavo. Man dar lazdyneliuose garaže montavo. Plius porai mano pažįstamų po mano rekomendacijų ir visi patenkinti... dabar mačiau pamienkalnyje ne vienas montuoja, lyg kažkoks pagalbininkas, tai gal suprastėjo arba tiesiog nebespėja pats, kaip dažnai su gerais meistrais būna, kol darbo mažai, tai viskas liuks, tik "konvejeris" ir prastėja darbų kokybė, dėl kiekybės.

maaz

Arba jaučiu vidury darbo suprato, kad per mažai užsiprašė ir pabagė bent kaip...
Aš ir forumuose prisiskaičiau, lyg protingai rašė, bet padarė...

maaz

Dar kita tema:
Įdomu su blogu dujų mišiniu kaip greit galima suėsti originalias denso iridines SK20BGR11 :)

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 20:19:22 PM
Arba jaučiu vidury darbo suprato, kad per mažai užsiprašė ir pabagė bent kaip...
Aš ir forumuose prisiskaičiau, lyg protingai rašė, bet padarė...
Tai ką tau būtent blogai padarė?

slashas

Tikrai negreitai, čia tau nepaprastos žvakės

maaz

1. Neprijungė benzino slėgio daviklio. Matyt nerado kur. Jungė prie kito laido (matosi karpyta/lituota) nepataikė. Labai jau keista, nes pačioj STAG programoj yra visi manualai kur jungt, su foto, kuris kontaktas, kokios spalvos laidas. Pagal jį sikas atitiko...
2. Šlangutės tarp purkštukų. Trys apie 20 cm, ir viena apie 30 cm. Dėl ilgio dviprasmiška situacija, negaliu niekuo kaltint, bet pažystamas lenkų dujininkas sakė, kad normaliai, kad veiktų dujos turi būti iki 5 cm. Bet STAG instrukcijoje aiškiai pabrėžta, kad šlangutės turi būti vienodo ilgio.
3. Dinitrol centre sakė, kad grežimo, tvitinimo vietos niekuo nepadengtos nuo korozijos. Na pa mašina matėsi blizgandys važtai, bet ten truputį pridengta, tai pats nesiėmiau teisti. Bet kai dinitro pasakė, kad nieko nebuvo...
4. Check engi problemas sprendė labai jau nekokybiškai. Užuot ieškojes kas blogai, visas (per riebaus, per leiso, katalizatoriaus neefektyvumo, lėto lambda reagavimo ir dar daugiau) klaidas sumėtė į automatinio trynimo sąrašą (na kad nespėtų kompas pakankamai kartų priregistruoti jų, kad check engine uždektų).
5. Apie blogą kalibraciją jau net nekalbu, ką ten prikalibruosi, kad banzino daviklis neprijungtas...
6. Plūdė užstrigo. Garantinio prie jo garažo pralaukiau 2 val. Nors susitarta buvo prieš kelias dienas. Vis skambinant sakė už pusvalandžio, vėluoju, eilėj stoviu (jei gerai supratau ikėjoj)... Labai keista, kad atvyko 15 min po to, kad aš jau nusprendžiau daugiau nebelaukti ir išvykau....

Kol kas tik tiek radau.

Ai dar OBD readeris stringa dujų. Kol kas negaliu jo dėl to kaltinti, nes neradau priežasties (dar ir neieškojau). Greičiausiai čia STAG susimovė, o gal meistras pamiršo laidus prilituot ir tie nekontaktuoja.

Pabrėžiu, tai tik mano nuomonė apie šį montuotoją:) Jei jums šios problemos atrodo ne esminės arba jums viską daro gerai, tai puiku, bet man labai nepasisekė... Galbūt nemoka eilgtis tik su šia įranga? Bet kai kurie trūkumai, na tikrai ne nuo įrangos sudėtingumo...

PS. Yra ir gerai dalykų padarytų :D

slashas

#44
Hmm, na jis šiaip STAG nestato, tai matyt buvai bandomasis triušis. Aš su AEB kompu ir techniniu sumonatvimu jokių problemų neturėjau. O pludės pas mane visose dujų įrangose strigo, brc neišimtis. Tad panašu, kad tiesiog vaikinas apsiriko sutikdamas montuoti tau šią įrangą. Dėl atstumų irgi keista, nes ten pakankamai daug vietos vienodus atstūmus padaryti.