Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

Raiforas

#195
Kodel jus visi sakot kad cia toyotos defektas, nusiraminkit tas smagratis po 10000km neiseina saibom, jo resursas tesiog yra apie 150000tukst. km. ir cia yra viskas normalu sankaba irgi panasiai laiko jei ne dar maziau, kas kiek tukst. km keiciate stabdziu kalades, tepalus, padangas, amortizatorius????? Gal norite sakyti cia irgi toyotos defektas????? kad reikia keisti dalis kurios devisi tai faktas!!!Pagaliau kebulas ir variklis irgi neamzini jei surudys po 10 metu, ar variklis nusibaigs po 500000tukst irgi sakysite kad cia toyotos beda???Tad ziurekime realybej i akys, as tame nematau jokios problemos pakeiciau ta smagrati kai automobilis buvo nuredejes 175000 tukst ir vel ramus tokiam paciam resursui!

Renis

Esme kad tas plaukiojantis dvigubai brangesnis uz vienos mases ;]]
Bet esme ir ta kad visose dabar auto tie plaukiojantys. Tai realiai tikrai cia nera Toyotos defektas ;]
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Modka

Esme ta kad kuo naujesne geresne masina tuo viskas ir brangiau. D4D purkstukai irgi daug brangesni negu TD :) Visi gi galim vazineti su senais golfais ir nesiskusti bet ne norisi "prabangos" tai uz tai ir turi moketi.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Henris

modka: dar reiktu pripazinti, kad visgi gamintojai numato auto silpnas vietas, kuriu daliu kainos kosmines o rem. komplektu niekas neduoda, o kodel? O todel kad nulupti pinigus pogarantiniam aptarnevime. Tarkim Renault dci varikliai irgi common rail'iniai, bet pvz purkstukam rem. komplektus duoda, bent jau antgalius, o tarkim Toyota dyzeliukam, fursunkes neremontuojamos, jokio antgalio nepakeisi, nors dazniausiai antgalis ir uzsikemsa nuo visokiu nuosedu. Tai kazkaip manau cia visgi biznis :) Pvz kolega vazineja su  Das Auto Golf+ 2007m tai jau pakeite liambda znoda ir sake greit guolis kazkuris pareis priekinis, rida net 100k km nera, tai kas cia per bajeriai??? :) Kazkaip, manau guolis turetu laikyt tikrai ilgiau nei 100k km, bet kadangi jo kaina kosmine, tai WV tikrai nepraliedzia progos pasipelnyt.
Ankscau auto gamintojai neglvojo, kaip ispest pinigelius is tech aptarnavimo, del to, kad auto pardavimai buvo normalus. Manau kuo toliau tuo bus baisiau, idomu su kokiais bajeriais isejo auto 2009-2010m, nenustebciau kad po 100k km puse tackos reiks pasikeist uz trecdali masinos kainos. Beje snekejau su vienu is automobiliu salono atstovu, tai jis sake, kad uz parduotus auto jie daug neuzdirba, del to kad daug uzsidet negali, jiem kainas padiktuoja ir gamintojas, ju pagrinidins uzdarbis servisas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

cu

pas man 1 avensis, pirkau nuo tralo su smagračio defektu. pasikeičiau į orginalų (2400 + 450 darbai). prasukta jau gal 40kkm - viskas puikiai. kaina siaubinga, bet kaimynas golfistas pavydi :)
bijau net pagalvoti kai purkštukai ar turbo užsilenks :O

Skrajunas

Taigi ,  kurios auto brangesnis remontas {purkštukai, smagratis ,sankaba ir kt.} Avensio ar Pasato -metai apie 2005-2008m ?:|

Gincius

Tavo nurodytų metų B6 Pasatai ėjo su PD(siurblys purkštukas) kurių kainos kosminės, o resursas sąlyginai mažas. Smagratis brangesnis Avensio. Sankabos kainos panašios, nelygu kokybė. 2.0l 103KW Pasatas labai smagus, bet variklis nepatikimas. 1.9l 77KW žymiai patikimesnis, labai ekonomiškas, bet B6 svoriui per silpnas. Teko važinėti. Nori aplenkti, turi mesti iš 5 į 4 arba pusės kilometro rezervas. Su 130KW 2.2 d4d teko nuvažiuoti porą tųkst. km. Bėga šauniai, bet ir srebia atitinkamai. Nuo 2008 VW vėl grįžo prie CR. Turėtų būti patikimesni, bet tų metų Pasatų kainos nerealios. Jie tiek neverti.
Jeigu reiktų daug važiuoti, aš asmeniškai ieškočiau dyzelinio Avensio.
[mail][/mail]

Henris

arba D4D Corrola Verso, ten problemu su sankaba kol kas negirdet...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

#203
Citatacu parašė:
pas man 1 avensis, pirkau nuo tralo su smagračio defektu. pasikeičiau į orginalų (2400 + 450 darbai). prasukta jau gal 40kkm - viskas puikiai. kaina siaubinga, bet kaimynas golfistas pavydi :)
bijau net pagalvoti kai purkštukai ar turbo užsilenks :O
Normaliai eksploatuojant neturetu uzlinkt turba, o purskalai, bent jau pili is normalios degalines ir retkarciais ipili purskalu valiklio. Gyventum Vokietijoj, purkstukam gresmes nebutu, ten saliara normali, ir beje su ju saliarka, kuro sanaudos atitinka gamintojo nurodytas :)
Beje turbos apsuaga elementari, pili geros firmos sintetini tepala ir keiti laiku, zinoma ir tepalo filtra, pavaziaves kuri laika didesnem nei 2000rpm, pries uzgesindamas varikli leidi kokia minute padirbt ant laisvu, kad turba ataustu ir ka tik uzvedes varikli (ypac jei salta) kol variklis nepradeda silti stengtis nekelt apsuku virs 2000rpm. Bet cia elementari info, beje tokia info atstovybes turetu suteikti turbininiu auto pirkejams, bet nemanau, kad tai vyksta :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

cu

jo, apie turbos vėsinimą žinau iš lipduko, kurį radau po saulės atitvaru :)
ir negazuoju ant šalto. dabar kai žmona važinėja daugiau - ji patapo pencininko režimo mašina :)

Modka

CitataHenris parašė:
modka: dar reiktu pripazinti, kad visgi gamintojai numato auto silpnas vietas, kuriu daliu kainos kosmines o rem. komplektu niekas neduoda, o kodel? O todel kad nulupti pinigus pogarantiniam aptarnevime. Tarkim Renault dci varikliai irgi common rail'iniai, bet pvz purkstukam rem. komplektus duoda, bent jau antgalius, o tarkim Toyota dyzeliukam, fursunkes neremontuojamos, jokio antgalio nepakeisi, nors dazniausiai antgalis ir uzsikemsa nuo visokiu nuosedu. Tai kazkaip manau cia visgi biznis :) Pvz kolega vazineja su  Das Auto Golf+ 2007m tai jau pakeite liambda znoda ir sake greit guolis kazkuris pareis priekinis, rida net 100k km nera, tai kas cia per bajeriai??? :) Kazkaip, manau guolis turetu laikyt tikrai ilgiau nei 100k km, bet kadangi jo kaina kosmine, tai WV tikrai nepraliedzia progos pasipelnyt.
Ankscau auto gamintojai neglvojo, kaip ispest pinigelius is tech aptarnavimo, del to, kad auto pardavimai buvo normalus. Manau kuo toliau tuo bus baisiau, idomu su kokiais bajeriais isejo auto 2009-2010m, nenustebciau kad po 100k km puse tackos reiks pasikeist uz trecdali masinos kainos. Beje snekejau su vienu is automobiliu salono atstovu, tai jis sake, kad uz parduotus auto jie daug neuzdirba, del to kad daug uzsidet negali, jiem kainas padiktuoja ir gamintojas, ju pagrinidins uzdarbis servisas...

Pilnai sutinku su tavimi, tiesiog tas smagratis tikrai nemazai atlaiko nemanau kad tai labai silpna vieta ir kaina nera pati brangiausia. Beje kuo toliau tuo pigesnis jis darosi. Silpna vieta butu jei kas 50k reiktu keisti. Pries metus pradejo man AC guoliukai skleisti garsa, as nemegejas visokiu pasaliniu garsu nuvariau i tokvila sakau duokite guoliukus kondicionieraiaus siurbliui, Guoliukai siurbly nesikeicia keiciasi visas siurblys pagal juos o siurblio kaina 5600lt jei neklystu...
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Silkinas

Tokviloje išvis kainos kosminės. Nežinia, su kokiu antkainiu pardavinėja.

Kestutis777

Citatamodka parašė:
CitataHenris parašė:
modka: dar reiktu pripazinti, kad visgi gamintojai numato auto silpnas vietas, kuriu daliu kainos kosmines o rem. komplektu niekas neduoda, o kodel? O todel kad nulupti pinigus pogarantiniam aptarnevime. Tarkim Renault dci varikliai irgi common rail'iniai, bet pvz purkstukam rem. komplektus duoda, bent jau antgalius, o tarkim Toyota dyzeliukam, fursunkes neremontuojamos, jokio antgalio nepakeisi, nors dazniausiai antgalis ir uzsikemsa nuo visokiu nuosedu. Tai kazkaip manau cia visgi biznis :) Pvz kolega vazineja su  Das Auto Golf+ 2007m tai jau pakeite liambda znoda ir sake greit guolis kazkuris pareis priekinis, rida net 100k km nera, tai kas cia per bajeriai??? :) Kazkaip, manau guolis turetu laikyt tikrai ilgiau nei 100k km, bet kadangi jo kaina kosmine, tai WV tikrai nepraliedzia progos pasipelnyt.
Ankscau auto gamintojai neglvojo, kaip ispest pinigelius is tech aptarnavimo, del to, kad auto pardavimai buvo normalus. Manau kuo toliau tuo bus baisiau, idomu su kokiais bajeriais isejo auto 2009-2010m, nenustebciau kad po 100k km puse tackos reiks pasikeist uz trecdali masinos kainos. Beje snekejau su vienu is automobiliu salono atstovu, tai jis sake, kad uz parduotus auto jie daug neuzdirba, del to kad daug uzsidet negali, jiem kainas padiktuoja ir gamintojas, ju pagrinidins uzdarbis servisas...

Pilnai sutinku su tavimi, tiesiog tas smagratis tikrai nemazai atlaiko nemanau kad tai labai silpna vieta ir kaina nera pati brangiausia. Beje kuo toliau tuo pigesnis jis darosi. Silpna vieta butu jei kas 50k reiktu keisti. Pries metus pradejo man AC guoliukai skleisti garsa, as nemegejas visokiu pasaliniu garsu nuvariau i tokvila sakau duokite guoliukus kondicionieraiaus siurbliui, Guoliukai siurbly nesikeicia keiciasi visas siurblys pagal juos o siurblio kaina 5600lt jei neklystu...

Darbinei skoda oktavia priekini kaires puses guoli keite. Masija jamta is salono. Rida 15 000km. 2010 modelis.

Henris

modka "Pries metus pradejo man AC guoliukai skleisti garsa, as nemegejas visokiu pasaliniu garsu nuvariau i tokvila sakau duokite guoliukus kondicionieraiaus siurbliui, Guoliukai siurbly nesikeicia keiciasi visas siurblys pagal juos o siurblio kaina 5600lt jei neklystu..."
Ar pasikeitei guoliuka Ac, nes man ta pati aiskino atstovybe, o mano meistrai bijojo ardyt, nes sake AC sankaba ne isoreje kaip iprastiem auto, pas mane is ten biski garsas eina ant laisvu, kuos saltesnis oras tuo labiau girdisi, bet pakelus biski apsukas nebeciksena, tai gal ne pats guolis, kiek skyvas lieciasi i koki korpuse nuo vibracijos ant laisvu, jei guoliukas butu, speju didinant apsukas, da garsiau dainuotu... Tai visigi modka ar pasikeitei AC guoliuka?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Modka

Henri man ta pati aiskino apie guoliuka, pas mane garsas yra tik kai isjungtas ac. Visa vasara pravazinejau su ijungtu kad necirsketu niekas o dabar lyg ir nera jokio garso. Nzn reikes pavasari nuimti nuvesti kokiem auksarankiam arba kiek domejausi tai naudotas su maza auto rida apie 300lt kainuoja. Nzn jauciu kad naudota pastatysiu, nes neduok dieve kada ten uzstrigtu po remonto tie guoliukai nuplestu dirza o tas po pagrindiniu palystu :) taip dazniausiai ir buna. Nors lyg ten apsauga kazkokia sake stovi jei guoliai uzstringa kad dirzas neplystu.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)