Prius+dujos

Pradėjo Muhohata, Gegužė 02, 2017, 22:50:34 PM

« ankstesnis - sekantis »

Muhohata

sveiki,

galvoju i savo priusa pagaliau deti dujas, gyvenimas susikloste, kad dirbsiu taxi su savo masina.
* su visom draugauja duju irangom ar visgi reik kazkokio spec gamintojo?
* girdejau gandus, kad valgo pvz duju 6l ir dar priedo + 1-2l bendzino valgo, ar tiesa?
* kokios talpos bakas telpa i atsarginio rato vieta(maciau issiima visas plasmasinis deklas(?)) tai gaunasi visai neblogai vietos?
* kur geriausia daryti duju ipilimo vieta?
* ka dar reiktu zinoti apie hibrida + dujas?

MindaugasB

www.latransa.lt turi daug patirties su dujom ir hibridais, gali pakonsultuoti.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Gmc

Labas,

dujas dėkis kokybiškas ir tik įrangą pritaikytą hibridams (po darbo el.režimu turi persijungti į dujas, o ne benzą).
Benzo hibridas valgo tiek pat, kiek normali kita įranga. Prie 6l dujų tikrai neris 2l benzo, nebent žiemą ir trumpais atstumais. Jei važinėsi po miestą manau drąsiai skaičiuok 7l dujų, bet reik pasidomėt pas tuos, kurie važinėja.
PS.Kur gali kreiptis jei reik kokybiškos įrangos - Mindaugas nurodė :)

Muhohata

aciu, reikes pasidometi pas juos kas kaip.

Prius_raudonas

Jo, patities turi - ant manes pasitreneraves  - tiek gedimu ;)
As tai likes nepatenkintas - ir montavimu, ir irangos kokybe. Garantija pasibaige - nezinau ar keisti ar dbr uz pinigus tasyti..
Vienintele - kad zmones malonus :-}

slashas

Citata iš: Prius_raudonas Įrašytas Gegužė 04, 2017, 16:32:42 PM
Jo, patities turi - ant manes pasitreneraves  - tiek gedimu ;)
As tai likes nepatenkintas - ir montavimu, ir irangos kokybe. Garantija pasibaige - nezinau ar keisti ar dbr uz pinigus tasyti..
Vienintele - kad zmones malonus :-}
Detaliau galima kas ir kaip?

Prius_raudonas

Citata iš: slashas Įrašytas Gegužė 04, 2017, 16:53:53 PM
Detaliau galima kas ir kaip?
Iranga sumontuota i Hybrida Highlanderi 3.3l pres beveik 3 metu
Montavimas
Balionas stovi vietoj atsarginio rato - viska issarde, pragreze kebula, pastate baliona ir... taip ir paliko. Surinkenejau jau kitame servise.
Buvo man poreikis pratesyi lada is prie variklio i salona.. Kaip gi jie laida paklojo ?- pasiziurejau. 20 cm virs pedalu tesiog pragreze perdanga tarp salonu ir variklio ir prakise laida. Ar taip galima, ponai ?- "ne, cia ne mes, mes taip ne darome". (!)
Pusmeti mesdavo men "ekologijos" klaida, keleta menesiu vazinejau su Check engine"- nera vakuumo sistemoje. Pekeiteme anglini filtra, persiziurejome visu vamziu, Latransoje keleta kart buvau - "ne, dujos cia ne prie ko". Radome pagaliau - prakisdavo dujo zarnus po guminio vamzdelio ir ji nutruke. Kaip gi taip, ponai - jai vamzdelis drukdo, reikio ji nuimti, po to atgal sumontuoti - darbas 3 minutem - "ne, mes cie ne prie ko, cia savajame".
Zema, kai atsalo orai , vazinejau ant benzino - sistema perejna i dujo, o po to atgal i benzina. Padeda tik isjungti Hybrid system - maitinima, bet vel ne ilgam. Latransoje buvau keleta kart - na, ju rusi tai dirba- ten "pliusas"..."cia nutrukes termo daviklis- mes uzsakysime, pakeisime"".. Esu dirbes 30 metu prietaisu taisymo sriti - jauciu kad cia kas kas programiskai, ne gali buti termo davyklis nutrukes tik kada salta.. Pagaliau rado - " o kas cia Jum cia "pauksciuka" nustatimose pastate?" (???)

Del montavimo - kai daug metu dirbau montuotoji, tai duodu tik 3 is 5...
TA nepraejau - blogai pakluoti laidai ir vamziai - ne ten, ne taip ir tinkamai nepritvirtinta. "Ne i ta punkta vazuoji, reikia zinoti kur TA praeiti". Bet ka galejo, pataise.

Iranga - gereusia pasaulije. Italiska. Bet garantinis talonas - lenkiskai (?)
Geresnios tipa nebuna... Dabar:
Pultas visa laika rodo kad bakas pilnas - pradirbo metus tvarkingai, dbr jau keleta kart vazinejau ant benzino, nors rodo dvi - trysi padalos. Raudonos svesos lampute seniai namaciau. Aplomai - beveik visa laika dega visi svesodiodai  - "nieko nepadarysi - visiems taip". Viskas!
Nedirba automatinis dujo pilimo atjungimas - nepradirbo ir dveju metu. Kiek pylti i baka - nezinau, nes indikatorius rodo pilna baka!.. Viena karta sustojo net degalines kompresorius,  - kiek ten buvo pripilta, nezinau, koks spaudimas,  kaip nesprogo?... Dbr pilau puse bako. Atsakymas - "Cia pati geresne iranga, geresnios nebuna".. Kokia tada blogiausia ?.. Ir ka daryti ?- pirkti nauja baka?..
Saip sanaudos 3.3 l varikliui 12-12.5 l. Zema - 13.5 l. Benzino - 1/8 vasara, 1/6 zema. (benzinas/dujos, 50km per diena). Trumpais atstumais gal ir bus 1/4..

Latransoje aptarnajausi daug taksistu, pagrindine problema - bloga dujo kokybe.  Man irgi taip buvo - ir uzsikimstoscius filtrus keicau po keleta tukstanciu km, ir klapanas buvo uzsriges, ir forsunkes teko valyti, ir zvakes keisti.. ko tik ne buvo. Kiekviena savaite i servisa. Tai patirties jie tikrai turi, manau - cia tik man taip nepasiseke. Bet is kitos puses - taisyti ka nors jie nesirose.

P.S. Nezinau kaip pvz BRC, Latransa tvirtina, kad ten viskas blogai, net  siaubas :-}
O gal Tau pasiseks?..

P.P.S Kadangi Hybridas kuro sanauda skaicioja pagal savo kriterijus - teisog procesorius skaicioja ir nustato rodiklio padeti , rodikle "krenta" net vazuojant ant dujo. BRC ta lig taiso, Latransa tikrai ne. Mano sprendimas stabiliai nedirbo, pagaliau ta schema atjungiau. Nors tie, kas pasikartuoja, nesiskunde :-}. O is kitos puses, jei realiai skirtumas yra didelis, processorius pats persikalibruoja (kaip ir benzino pylimo metu)...
Sekmes.

slashas

Na aš dujas nededu pas "masinius" montuotojus, nes jie ten konvejeris, kuo greičiau, man kokybė svarbiau, turiu gerą dujininką ir galiu rekomenduoti. Dėl dujų kokybės tai pritariu, todėl nesiūlau dėtis alia greitus purkštukus hana ar baracuda, kemšasi, va AEB purkštukai tai nei karto nestrigo per 70k km, jie vadinami taksistų džiaugsmu, bet jie netinkami galingiems auto.

Gmc

Pas mane dujos sudetos Latransoj. Balionas 65l vietoj atsarginio rato - labai patenkintas, nes retai i koloneles tenka vaziuot.
Prasukau jau ~25 000km - realiai jokiu problemu su dujom nebuvo. Dabar isplove purkstukus, nes jau buvo laikas. Nebuvo baisus, bet profillaktiskai labai sveika. Sanaudos panasios i tavo, priklauso nuo vaziavimo stiliaus. Vidurkis per visa laika kazkas ~12l, bet as daug po miesta maluosi.
Benzo rodykle krenta, bet iskart zinojau, kad taip bus, tai bedos nera.
Ar gerai veikia duju rodymas bake nesu tikras, bet daugumoj irangu jis labai tiksliai nerodo. Gali buti, kad kartais ir pagrybauja, nelabai ziuriu jei atvirai. Ziema suku kokius 400km ir pilu, vasara galima ir 500-550. Purkstukai HANA - veikia greitai, kolkas problemu nebuvo. Bet kaip ir sake Slashas - girdejau, kad jie labiau kemsasi.

Prius_raudonas

Taip, pas mane viskas taip pat. ~400 km ir i degaline.. Bet kai visa laika su duju vazineji. O jei pastoviai stringa?.. Benzo rodikle krenta bet kuriu atveju, dujo pultas rodo pilna baka  (8-) Be sakiau - tinkamai pradirbo apie dveju metu, tikslumo cia ir nereikia, po to pradéjo durnioti, o dbr visai neveikia.. pildimo blokiratorius tada dar dirbo, bet greitai ir jis sugedo - iskart kai garantija pasibeige.... :-(
Pravazuota virs 70 t km..

Venza

 Uzpylimo ribotuva,mano prasymu,iskart dujininkai ismeta.Taip daugiau duju i baliona telpa  ;)  .Cia as skaitau kaip privaluma.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Prius_raudonas

Na, nafig toki privaluma! Cia yra rimtas pavojus perpildyti baliona, ipac kai su tais kvailais indikatoriais nezinai kiek ten istikruju diju yra. O pilti galima 65x0.8=52 l . Ir nedaugiau, kaip to nesinoretu...

Gmc

Citata iš: Prius_raudonas Įrašytas Gegužė 04, 2017, 22:53:38 PM
Taip, pas mane viskas taip pat. ~400 km ir i degaline.. Bet kai visa laika su duju vazineji. O jei pastoviai stringa?.. Benzo rodikle krenta bet kuriu atveju, dujo pultas rodo pilna baka  (8-) Be sakiau - tinkamai pradirbo apie dveju metu, tikslumo cia ir nereikia, po to pradéjo durnioti, o dbr visai neveikia.. pildimo blokiratorius tada dar dirbo, bet greitai ir jis sugedo - iskart kai garantija pasibeige.... :-(
Pravazuota virs 70 t km..
Kaip ir rasiau, asmeniskai man tos duju likucio lemputes isvis jokio skirtumo - del manes gali bju nebutu. Duju degaliniu aplink milijonai, tai problemu jokiu. Be to masinos kompas rodo kuro suvartojima, prie jo pridedi 1-2l ir zinai, kiek galejo suryti kuro.

Prius_raudonas

Citata iš: Gmc Įrašytas Gegužė 05, 2017, 07:54:37 AM
Kaip ir rasiau, asmeniskai man tos duju likucio lemputes isvis jokio skirtumo - del manes gali bju nebutu. Duju degaliniu aplink milijonai, tai problemu jokiu. Be to masinos kompas rodo kuro suvartojima, prie jo pridedi 1-2l ir zinai, kiek galejo suryti kuro.
Kuro suvartojima - tai bemzino ar dujo?.. Ir nuo kada cia Highlanderio kompas rodo suvartuoto kuro kieki?..Lig tik ant 100km.. (ar MPG)  Kai sia zema keleta savaiciu vazinejau neaisko kuriame rezime - ar dujos?, ar benzinas? Dvi munutes dujos, 10 - benzinas.. ar atvirkščiai.. Vis Latransa negalejo priimti... Tai prie ko cia kiek aplink degaliniu??
Ne apie ta kabame - kai iranga dirba tvarkingai, tai tikrai problemu nera - tas indikatorius nelabai ir reikalingas, nebent kai pamirsai po pylimo ridos mygtuka paspausti.. Cia lig sneka apie Latransa ir ju i ta poziuri  - "nedirba - na, tai ka - visiems taip, tokia iranga, ka padarisi"..
O mano i masina poziuris visai kotoks - viskas turi dirbti tvarkinga, iki paskutines apsvetimo lemputes. Ir visos mano masinos visada buvo sutvarkytos "iki galo", kiek man to nekainuotu. Toks mano principas.

Gmc

Kompas rodo sanaudas xl/100km, tai nera sudetinga pasiskaiciuoti, kiek preliminariai kuro surijo :) Kalbu apie dujas, nes gi jom vazineji. Benzas realiai pasildymui.
As irgi visada uz tai, kad viskas dirbtu, kaip priklauso, cia nuomones sutampa. Tiesiog sakau jei tos lemputes grybauja, tai man netrukdo visiskai, nes as ju neziuriu.
Kiek turejau masinu su dujom - tiksliai niekur nerode (dujos skirtingos, deta skirtingose vietose).
Vienintelis nerimas, kuris gali kilti - kad nezinai, kiek realiai benzo bake.